Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Uff det gjorde jeg og det var ikke en god opplevelse..
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jepp! Jeg fødte det i desember og er strålende fornøyd. Jobber på sykehuset selv og var veldig skeptisk i utgangspunktet. Ble innlagt i uke 32 med rier og ble liggende til uke 34. Fødte i uke 35 og måtte være på barsel/ nyfødtintensiv i tre uker. Fikk utrolig bra oppfølgning
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg fødte i Kr.sand. Er veldig fornøyd med selve fødselen og jordmora jeg hadde, men ikke så begeistret for barsel avdelinga... Det var MANGE å forholde seg til, både norske, svenske og danske. De var ikke så flinke på å følge opp, hadde litt amme problemer. For det første maste de sånn på meg om å viktig det er å amme. Ja, jeg vet det!!!! For det andre fikk jeg lite hjelp til det, bare ett "huff ja det er ikke alle som får det til" Var der en uke pga lillegutt hadde gulsott, men ville egentlig hjem dagen etter fødsel.
fru H Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jepp, jeg fødte i Kristiansand 26 april 2006, Det ble en meget tøff fødsel som endte med at tulla ble tatt med tang, og jeg fikk en kraftig blødning de hadde litt problemer med å stoppe. Jeg har bare en ting å si, det var min førstefødte og hadde det ikke vært for det flotte personalet og en fantastisk oppfølging etterpå, ville jeg aldri ha født igjen. Nå har vi begynt å snakke om når vi skal ha neste!!!!!!
Vona Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Uffda, hva skjeddde?? Jeg har født to ganger. Første gang på "vanlig måte", men måtte bruke tang. Hadde fødselsangst i et år etterpå, men det var nok fordi jeg var redd for at babyen skulle dø da hjertelyden ble lav under pressriene (og det sier nok mer om meg enn om sykehuset). Sist startet det i fødsel og endte opp i hastekeisersnitt. Er enig i at det kan bli veldig mange forskjellige å forholde seg til + at det er mange svenske og danske der. Ikke alltid så lett å kommunisere.... (Ikke for det, det var en dansk vikar der i sommer som bare var heeelt fantastisk!) Dessuten synes jeg det er utrolig stressende å dele rom med andre mødre/nyfødte........ Ellers er jeg igrunnen godt fornøyd med oppholdene jeg har hatt.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Det var faktisk ei dansk dame på barsel som var kjempe hyggelig. jeg liker veldig godt dansker jeg, de er så koselige(de jeg har møtt). Det var ikke det verste jeg har vært med på altså
mjk Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg fødte også i kr.sand. Hadde en grusom fødsel synes jeg selv...gutten ble til slutt tatt med tang han også:-) Synes det var veldig mange folk å forholde seg til, men i følge personalet var det stor pågang da jeg fødte så de hadde det travelt...Gutten er nå 7 uker gammel. Dessuten synes jeg det var altfor stor fokus på amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå