Gå til innhold

hvordan skal dere dekke bordene til dåpsdagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en katalog fra panduro som hadde masse fint som jeg hadde tenkt å bruke,hadde ikke set så mye i den, før min mann bel så ivrig på å rydde til papir sorteringa, så nå står jeg med blanke ark

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! du kan jo søke på panduro på nettet... vi skal ha hvite duker(nervøs fløyel,5 meter til 50 kr på jysk),har vært på løiten lys å kjøpt skikkelig fine kubbelys med søte figurer.Blomsteroppsats midt på bordet(langbord) et kubbelys med motiv på hver side,lyseblå telys litt utover på hver side og en enkelt hvit blomst i skål eller stettglass innimellom...strør slike blå "steiner" litt utover duken,enkelt,men veldig stilig...lyseblå servietter.(guttedåp selvagt :)

Skrevet

Vi hadde hvite duker, enkle lyseblå lys i staker og blomsterbuketter i vaske. HAdde fine servietter med dåpsmotiv. Ble fint men enkelt. Med bestikk og glass ble det mye på de smale bordene vi hadde

Skrevet

hvor fant du/dere dåpsservietter? har letet og letet! bor i bergen.

Skrevet

Dåpsservietter har jeg bare sett i bokhandlere, her jeg bor.

Angående nervøs velour, som jo er fint, så vil jeg bare si et lite obs, de mister utrolig mye sånn "glitter" greier. Jeg kjøpte to på jysk til jul, og jeg hadde sånt glittergreier over hele huset etterpå. Fester seg lett til klær, og gikk ikke bort i vask (bare vasket de 1 gang altså).

• 3 måneder senere...
Skrevet

pleier ikkje handle i byn, men hobby butikkene på lagunen, vestkanten og sartor har en del:)

Skrevet

Vi skal ha blåe duker, hvit servise, hvite bordkort med bilde av dåpsbarnet på hvert samt navnet til gjesten. Lyseblå telys i blanke tulipanlysholdere, hvite tulipaner i blått vann (konditorfarge) blåe dåpsservietter (kjøpt på Notabene) tenkte også ha blanke "steiner" strødd utover bordet, men får se om det kanskje blir litt mye.... Har andre dåpsservietter (Europris) og babyblå lys til kaffebordene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...