Mathoka Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Lille, søte gutten min på 5 mnd hyler så masse og SÅ høyt da...tror jeg er i stor fare for å bli døv dersom det fortsetter sånn... Andres barn som hyler/ har hylt masse, og fikk det over???
*guttemamma* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hehe, høres veldig kjent ut. Min har så mange perioder, forskjellig babling en uke og hyling andre uker. Det der vil nok komme og gå hvis han er lik min.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Ja, masse hyling her. Virker som det er det morsomste for øyeblikket... Går veldig opp og ned, igår var hun taus, idag har det vært skrik og skrål helt til jeg la henne for 10 minutter siden å hun sovnet fornøyd-uten hyl!
Mathoka Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Hehe...han er jo så søt og da...stakkars pusen blir vettskremt av de høye hyla =) Gleder meg litt til han sovner om ca 20 min, helt ør i hodet jeg =)
snull Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Hihi, her er det også hyling dagen lang..høres ut som ei lita mus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå