Gå til innhold

Ja, da har jeg satt opp enda et nytt treff! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Den Mongolske restaurant ligger rett ved siden av 123 bensinstasjon... Eller over Kiwi-en for den som vil... Trur egentlig ikke den heter den mongolske restuarand men et eller anna med kokk.. hehe... Men jeg har spist der mange ganger og synes mater er veldig god... der har de alt- kylling, biff, kinamat, kongereker osvosv.. du kan også betale en pris på 138 kr. (trur jeg) og spise så mye du orker av kinamaten... (for oss storspisere) Stedet er veldig koselig... så håper dere vil spise der! :)

 

Takk for sist forresten, det er alltid så koselig å møte dere!

 

håper det kommer flere rundt min termin snart også..

 

ha en fin høsteferie...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg rakk ikke komme idag jeg... Men håper det var koselig :-)

Mesterkokken tror jeg det heter der. Det er så god mat der! Det er en dag det ser ut som jeg skal få til å komme :-) Håper ihvertfall det, da har jeg noe å glede meg til :-)

Nå er jeg i ferd med å bli bedre form også så kanskje jeg klarer å virkelig nyte maten til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det den het! :) hehe...

synd du ikke var med igår, vi hadde det koselig som alltid. Men håper du kommer neste gang! :) Ja, maten der er kjempegooood! :) Så håper alle er enige med å møtes der! Jeg kan forklare veien nærmere, det er ikke noe vanskelig å finne frem dit allefall. Og de har egen parkeringsplass, som er vel gratis etter 17?

 

Men du veslejinta... Kjenner du fler som er gravide og har termin etter nyåret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og takk for sist:) LItt uheldig med kaka, men,men... hehe...

Jeg kommer på Mesterkokken jeg. Mongolsk mat er godt!!! Fikk bare veldig vondt i magen etter sist jeg var der, men håper det var veldig tilfeldig!!

-Også har de frityrstekt banan til dessert der:) namnam...-

 

Håper det kommer mange nye også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille bord, så må vite om dere kommer sikkert :)

ja.. kaka, den smakte egentlig pyton... den første biten var mmmm, og den andre var mer eeeh? hehe..

men jeg gleder meg masse til vi skal møtes igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist jenter! Det var veldig mektige kaker der, ihvertfall etter en kraftig lunsj først.... Kommer på neste treff! Håper det kommer flere nye også etterhvert siden terminen nærmer seg veldig for noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OBS! Det er ikke gratis parkering oppe ved Mestekokken, der blafrer det i blokka til p-vaktene!!! Men nede på KIWI koster det ikke noe å stå.

 

Er dere mange som pleier å komme på treff? Jeg også kunne tenke meg å bli med etterhvert, har bare vært veldig travelt i det siste.. Har forresten termin 20.januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med et nytt fjes:)

Vi er 5-6 som pleier å komme hver gang, også er det flere som er med innimellom.

Hei 83 har termin om 8 dager, så vi trenger absolutt flere gravide mager:)

Er en super gjeng( vil nå jeg påstå), og latteren sitter løst hos alle:) Også er vi veldig glad i mat og kaker... hmmmm...

 

Er nok lurt å parkere nede på kiwi ja:)

Vi har vel betalt nok i bøter fra før.. hehe

Gleder oss til du kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen :-) Takk for sist, det var koselig som alltid!!

Håper virkelig at jeg ikke kan komme på neste treff..hehe...det er jo på termindagen min, så hvis jeg ikke har født innen da, håper jeg i hvertfall at ting er i ferd med å skje :-) (vil ikke gå over tiden, vilikkevilikkevilikke!!)

Ellers er det jo en kjempeflott gjeng, så jeg kommer til å savne dere....dere får skynde dere etter :-)

Men vi fortsetter nok å treffes senere også satser jeg på, da med babyene våre :-) Det blir kjekt!

 

Håper dere får et hyggelig treff, med flere nye fjes da :-) Så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo mamman_til_trolla :) Så bra å høre at det er flere med termin over nyåret.. Jeg har termin 1.feb jeg da.. Også har vi ei som har termin i april, så da er vi allefall 3, også håper jeg at flere tørr å komme etterhvert. Jeg begynte å gå på treffene når jeg var 10 uker på vei :P

 

Fortell litt om deg selv da, så vet vi litt før vi møtes :)

 

håper du kan komme på førstkommende treff. Du er allefall hjertelig velkommen. Vi er en åpen og morsom gjeng! velmøtt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kommende mamms

 

Jeg har ikke vært med på BIM treff før, og har veldig lyst til å bli med. Har termin 19. november så jeg rekker ikke mange før fødsel, men tror det kan bli kjempehyggelig! Da sees vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får blitt med på neste treff likevel...... Mannen min skal i møte. Skal prøve å få barnevakt så jeg kan komme, men tørr ikke love. Har jo veldig lyst å komme så skal prøve mitt beste å skaffe noen som kan være her med barna noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jenter!

så bra tiden går fort så vi slipper å savne hverandre for mye hehehe...

morro at noen nye vil komme også:)

jeg kommer på neste treff! mulig jeg blir noe forsinket pga fotball møte men kommer så fort jeg kan! sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker:) Nå er det bare 30 dager igjen, og jeg begynner å bli veeeeldig klar... MEN det er litt skummelt også da:)

 

Skal jeg forresten plukke deg opp i morra kommende mamms, el har du skyss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må muligens droppe treffet i morgen. Har fått influensa, men er på bedringens vei. Det kommer an på formen. Er jeg bedre kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbudet... men jeg kan gå ned jeg.. hehe, det er det eneste jeg beveger meg om dagen, såpass må jeg klare! :) men kan gjerne sitte på opp igjen, for etter den deilige maten, trur jeg ikke jeg orker å reise meg fra stolen en gang! :P ååå jeg gleder meg til imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei vettu:)

Husk at vi kan spise så mye mongolsk mat vi bare klarer.... namenam... Håper jeg ikke er helt utslitt etter både legetime og fysio på forhånd!!!

 

PS. Sender masse fødestøv til hei83 som har termin i dag,hvis det ikke alt har kommet en liten prins da:) Vi tenker på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Jeg trenger MASSE fødestøv, for her skjer ingenting :-( Også jeg som hadde bestilt fødselen i forrige uke, er visst ikke alltid man får det som man vil nei.

Hadde formen vært litt bedre hadde jeg kommet i kveld (har kjempelyst), men har 0 energi om dagen; så å reise helt til gjøvik orker jeg ikke...dessverre.

Så dere får ha en riktig hyggelig kveld da.

Jeg kan jo fortsatt være optimist og håpe på at det skjer noe her i løpet av dagen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Søstra til samboeren får keisersnitt akkurat nå.. )

 

ja, hei83, håper for din del at noe skjer snart ja, jeg er heller ikke den som har så mye tolmodighet og jeg skal heller ikke gå over tiden!

 

men spis noe veldig sterkt og ta deg en kjøretur på humpete vei, kanskje det hjelper? nei, jeg vet ikke.. sender deg allefall MASSE fødestøv!

 

og masse lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...