mamma til<3<3 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 har spurt tidligere om det,men fikk 0 svar.lurer på om det er noen som kan anbefale meg en ok barnehage i bydelen gamlebyen i oslo?kjenner ikke helt til hvordan dette fungerer(1barn) og vil veldig gjerne(som alle andre sikkert)finne en bra barnehage for sønnen min.
RockMama Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei! Her er i hvertfall et svar Har ikke barn i barnehage, (skal ha dagmamma) - men på siden under kan du lese om alle de ulike barnehagene i bydelen din - fin side Lykke til i jakten! http://www.bydel-gamle-oslo.oslo.kommune.no/barn_og_unge/barnehager_og_parker/
-carina- Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Sikkert bedre å spørre på siden småtroll 1-2 år... Der er det kanskje flere som har erfaring med barnehage... Det kan jo selvfølgelig være noen flergangsmødre her som har noe kjennskap, men jeg har i alle fall bare ett barn, og kjenner ikke til barnehagene enda... )
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 GÅ DEG EN TUR PÅ DAGTID, KIKK LITT PÅ FORSKJELLIGE BARNEHAGER OG SNAKK LITT MED DE ANSATTE NÅR DE ER UTE DET GJORDE VI OG FIKK MANGE NYTTIGE ERFARINGER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå