Gå til innhold

Inne på barnemitt.com så kan en se brukeren som svarer på et innlegg sin profil, om brukeren vil ha en profil. Syns det hadde vært morro og hatt her og jeg! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Når noen svarer på et innlegg der inne så kan du klikke på nicket og få se profilen til den brukeren. Om den brukeren har ordtnet seg en profil. Så det er jo i grunn opp til en selv om en vil at andre skal vite litt om deg...

 

Hadde jo vært gøy og hatt det her også!!

På dinbaby...

Så kan vi heller klikke på profilen, i stedet for og hele tiden be folk skrive om seg selv i et eget innlegg. Som etter hvert forsvinner like vel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg med på innlegget til Honey =) Om klikkbare nick..

Koselige sider på Snart gravid også!!

Der kan du også klikke på nicket, for å se profil, så får du se om dem er pålogget også. Dette kan en selvsagt bestemmes selv.

 

Kanskje blir det enklere for moderatorene også?? Med tanke på nicktyver og sånt!! Vet ikke...

 

Så syns jeg at det er litt nusselig med alle di små søte smily fjesa og figurene de slenger inn her og der, på innlegga sine. Blir litt mere liv over trådene liksom.

 

Er det ikke mulig med sånt her? Bare spør jeg =) Liker meg her forde... meeeeen.... koselig da ;))

 

Flere som kunne tenkt seg noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...