Dream Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Denne fikk jeg på mail fra Pusken - kjempefin og leste den i en konfirmasjon jeg nettopp var i. Må dele den med dere oxo. Vi er overbeviste om at livet vil være perfekt når vi blir gift og får et barn.... og et til .... Så blir vi frusterte over at våre barn ikke er gamle nok, og tenker at alt blir bedre når de blir eldre.... Så blir vi frustrerte over at de plutselig er tenåringer, med alle de problemer DET medfører..... og tenker: Det blir helt sikkert bedre når de ikke er tenåringer lengre. Vi sier til oss selv at det blir bedre når våre avkom er kommet godt i vei. Når vi får en bedre bil..... Når vi kan ta oss en god ferie.... Når vi pensjonerer oss.... Sannheten er at det ikke er noe bedre tidspunkt på å være lykkelig enn akkurat nå. Hvis ikke akkurat nå - Når da??? Ditt liv vil alltid være fullt av utfordringer.... Det beste er å beslutte seg for å være lykkelig NÅ ...... - tross alt.
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Tenk så sant.... Best og leve her og nå. Nyte av dagen i dag. ps. det der med bilen, likte jeg ekstra godt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå