Dream Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Nå er datter`n endelig på BIM treff for unge gravide. Hun har stor sans for alle de flotte damene som luncher sammen i Follogjengen. Ville nok aller helst vært med oss etterhvert, men er nå også blitt av basillen. Så hun sitter ofte på Pc`n nede , - jeg med laptoppen i stua om kvelden - litt av en mor og datter. Gemalen forsøker å komme med kommentarer - men slipper liksom ikke helt til. Nå venter jeg i spenning på å høre hvordan treffet med andre unge gravide har gått i dag. Håper hun blir like heldig som jeg har vært. Hva skulle jeg vel gjort uten Follodamene - hmm - helt utenkelig egentlig!
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Så flott:-)). Hun finner sikkert tonen med noen. Krysser fingrer for en masse nye venniner som også er gravide og har små barn. Hva skulle vi gjort uten internett og bim/dib?. Man kan fort føle seg ensom som veldig ung eller som oss voksen. Fast hun har jo verdens beste mamma, som støtter henne fullt ut. Det er det nok ikke alle unge som har.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Så flott! Ble så glad på både dine, hennes og gutta dine sine vegne! Godt for henne å finne noen likesinnede i denne situasjonen og fint for deg å se henne bygge sitt eget nettverk også:-) Vi trenger alle vårt eget lille rom, som er bare vårt! Krysser fingrene for at det har gått bra! Du får informere oss etterhvert - vi er jo litt reservebestemødre alle sammen;-)
Velve Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Det er så bra at hun har funnet en gjeng! Som du vet, var jeg 17 år når min 1. føk. Det var ensomt. Og kjempebra at hun orienterer seg mot sin egen arena,- det kommer hun til å få glede av. Gleder meg til å høre hvordan hun har hatt det!
Dream Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Kort info til alle dere "reserve" besteforeldre. Nå er jeg spent - kl.er mye og datter`n er fortsatt på treff!!! Hun og en til ble visst igjen i by`n og fortsatte treffet. Fikk meld om at hun hadde det kjempekoselig - SÅ deilig. Nå sitter vi i sofaen med en latte og bare venter i spenning på referatet. Det har vært en stille kveld i stua idag - og jeg har gjort INGENTING. Vellykket disse BIM treffene - ikke sant?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Nei, nåmå hun se å komme hjem så jegfårlagt meg...
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Er kjempespent. Vi må ha rapport snart. Eller er hun fortsatt på vift???:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå