Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 HEi! Kan jeg bruke kaldt vann når jeg blander vann. HAr hørt at man skal bruke kokt varm,hva er grunnen?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 MENTE; kaldt vann når jeg blander NAN? Sønnen min får nå vann fra springen...SKal jo bli vandt til bakterier,men litt usiker om jeg kan blande nan med kaldt vann...Pleier å blande med kokt vann og deretter å avskjøle den?!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Putt vannet i mikroen først, så bland i NAN, han drikker det vel ikke kaldt uansett?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 nEI,Sønnen min vil ha den lunket uansett, men venninnnen min sin sønn drikker nan kaldt og la lurer hun på om hun bare kan ta kaldt vann fra springen eller den av noen spesielle grunner skal blandes med varmt vann?
callmebecka Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Å blande NAN i kaldt vann gir klumper. Tips: ikke prøv å blande ut pulveret i det varme vannet ved å riste flasken, trykket forandrer seg og det blir søl overalt, rør heller ut med en skje e.l.
Karoline's*mamma Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 For babyar under 6 mnd skal vatn alltid kokast, og det man blandar i nan. Er babyen eldre, kan nan blandast i når vatnet er varma opp, alså ikkje kokt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå