Gå til innhold

Termin 10 mars


elise76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen elise76.

 

Jepp, har vært på ultralyd i dag og alt stod bra til heldigvis! Jeg har vært veldig nervøs de siste dagene og er nå kvitt en del bekymringer. Terminen ble flyttet til 6. mars 2007. Ergo må jeg bytte nick, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte om hun kunne se kjønnet og hun svarte: "Jeg tror det." Jeg spurte: "Så du er ikke sikker??" Hun svarte: "Det er vanskeligere å se på jenter enn på gutter, det kan se ut til at det er en liten jente her." Men som sagt var hun litt usikker, så jeg tar det med en klype salt frem til vi får neste UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også foreløpig termin 10.mars. Skal på UL 10.oktober, så jeg regner med at den kanskje blir flyttet litt da. Morsomt å treffe andre med samme termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bor i Oslo ja.

 

Ser at det er flere som skal på UL 10 okt..

Blir veldig spennende.

 

Noen av dere som vurderer 3D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har også termin 10. mars, skal på UL i neste uke. Skal ha ks og håper egentlig på februar baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også foreløpig termin 10. mars og skal på UL på Ullevål 10. oktober. Håper alt står bra til med den lille og at vi får vite kjønn. Er så spent! Kjenner dere noe liv enda, da jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle håper på det vel.. 159 dager igjen høres veldig mye ut!!!!!!

Puh.. Skal på UL 13.10, og jeg vil vite hva det er!

 

Store mager??? Min var 17 cm forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått så stor mage enda jeg.. Begynner av og til å lure på om det virkelig er noe der.. hehe.. Men jeg er ganske høy, og det har vist litt å si på hvor stor mage man får.

 

Men jeg tror det er liv jeg kjenner. Kjenner mange uforklarlige bevegelser.... Spes når jeg er i ro...

 

Hva med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har mens termin 10 mars, men skal på UL 11 okt. Får gjerne en ny dato da.. Uff, jeg er hjemme fra jobb i dag. Har fåttt et virus i halsen, så eg hoster konstant. Stakkars lille baby der inne.. Den ligger vel å hopper.

 

Jeg synes magen min har blitt litt stor. Men den er størst om kvelden.. Får heldigvis på mine egne bukser ennå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også termin 10.mars men har vært på to UL (begge 3D) jeg bor fortiden i spania og her er det vanlig med UL i uke 16, 20 og 36. Sist gang fikk vi hele opptaket med oss hjem på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i Spania kostet rundt 100 euro (ca 800 kr.) men dette var på et privat sykehus. På offentlige blir alt dekt om du har helsekort men de snakker lite engelsk og du må ha med egen tolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...