Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Andre som har veldig aktive babyer? Min er 5 mnd. Han vil ha med seg alt, kan ikke gå glipp av noe. Skal helst stå på fanget mitt og hoppe og skrike(gledeshyl) Pupp er kjedelig for da får han ikke med seg hva som skjer bak han, vil helst ligge i sengen min slik at han kan ligge på magen sin og spise. Han er hypersosial. Har vi besøk skal han helst bli holdt hele tiden og han babler i vei. Kjedelig å ligge på gulvet for lenge for han kommer seg ikke fremover ennå. Vognen er pyton for da må han jo bare ligge og titte i taket. Nei han er ikke særlig tolmodig. Men det er jo gøy da selv om det blir litt slitsomt til tider. Ander som har aktive babyer?
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg vil ikke kalle han turbobaby, men jeg merker at han ønsker sterkt å bevege seg mer enn han greier, og det resulterer at han kan være litt utålmodig til tider.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 jepp;) aktiv hele dagen..sover veldig lite på dagen og sovner sent på kvelden..fullfart frammover allerde 4,5mnd.. No er hun 7 mnd og går rundt borde..reiser seg opp over alt ingenting stopper henne,,hehe *puh* Er veldig ustdig men det er ikke lett å *nekte* henne å reise seg opp heller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå