Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei jenter, Jeg er ikke helt i form om dagen. Eller formen er bra, men jeg sliter litt med følelsene. Har nettopp kommet hjem etter nesten 1 ukes reise med jobb. Og når jeg kommer hjem er det verken kos eller trøst som venter meg, føler ikke at jeg har blitt savnet i det hele tatt! Han er bare sur og gretten virker det som, i går var vår første kveld sammen siden jeg kom hjem, og han satt bare på pc´n hele kvelden... Det er godt mulig det er hormonene mine som gjør at jeg feiltolker han, men jeg føler at han ikke tenker seg om når han sier ting og ikke tar hensyn til at jeg er gravid. Han spurte ikke engang om hvordan det gikk med meg når jeg kom hjem... Jeg er nå 15 uker på vei nå. Skikkelig kjipt dette, har ikke lyst til å gå og deppe nå, når jeg egentlig bare vil glede meg. ( Vil nesten ikke høre om hvordan deres menn takler ting, for det gjør vel bare ting verre...
En liiiten til. Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Han er sikkert sur for at du har vært på "ferie".Mannfolk er rare slik noen ganger,selv om man jobber,så gjør jo de myye mer enn oss må huske.:o/ Hvis han ikke er fornærmet over at han har gjort en del hjemme og du ikke har kommentert det da... Spør ham da vel,lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Ja, jeg vet ikke helt jeg. Hadde ikke gjort så mye hjemme som jeg så i alle fall, det var jo ryddig og rent, men det var det jo før jeg dro også, så det skulle vel bare mangle... Men det at jeg liksom har vært på "ferie" kan godt stemme. Han sa i går, "du som bare har vært i syden og flørtet og kost deg..." Synes det er dårlig gjort uansett. ( Det som er problemet nå er at jeg ikke orker å ta det opp med han, for jeg vedder på han bare blir surere. Uff, han er så vanskelig noen ganger. ikke bare jeg som sliter med humørsvigninger virker det som... Jaja, vi har vel alle våre "problemer"....
Love2bemom Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Utrolig dårlig gjort da!! Tenk å være sur når du kommer hjem!Og sitte på datan hele kvelden! Men prøv å "overse" det...ikke nevn det, så går det kanskje over?For det er kanskje det han vil...ha en reaksjon?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Ja, synes det var/er utrolig kjipt jeg også. Uff, det har vært så mye sånt i det siste. Nesten så jeg har tenkt på om det er sånn jeg vil ha det resten av livet... Føler at han ikke gir meg det jeg fortjener og trenger... Men ikke akkurat slik jeg burde tenke nå vet jeg... Æsj, dette er kjipt ja. Trodde liksom alt var og skulle bli så bra, men jeg er overrasket over hvordan han oppfører seg. Jeg gidder ikke å snakke med han om det nå, jeg lar det gå og ser hvordan det går videre. Takk for svar jenter... Det hjelper så utrolig å få luftet ting her.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 kan du ikke si det til han a? At du var lite imponert over mottagelsen du fikk når du kom hjem, og at du godt kunne tenke deg at han tok seg litt bedre av deg nå som dere endelig hadde en kveld sammen. Hadde blitt lei meg hadde sambo oppført seg sånn jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå