Håper :-) Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 ............for dette livet liker jeg bare mer og mer. Tenk så flott, være hjemme - gå å trene - kafe besøkene - DIM treffene - turer i skog og mark, nei gi meg en lottogevinst slik at jeg kan forsette dette livet med å være hjemme sammens med gullet mitt! Så alle sammen, kryss fingrene for meg på lørdag..........
Karomamma Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Kan godt krysse en finger for deg... ...bare sånn for høflighets skyld. De fleste av mine fingre og tær er nemlig opptatt med kryssing for gevinst på min egen lottokupong.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Vi kan jo dele litt.... Jeg tror ikke jeg trenger så mye mer enn 5 mill. Og potten bruker jo å være høyere enn det da. Lykke til dere også!
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 ohh. jeg trenger ikke vinne så mye... men bare lit...
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Kanskje det er større sjanse og vinne, hvis man er ekstra takknemmelig? Kanskje jeg skal ta på meg Skritt! telleren og gå ned til butikken og levere inn lotton. Må jo gååå nå som bilen har tatt en pause. Lurer på hvor mange skritt det blir?:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg HAR gått mange skritt idag, tror du jeg vinner da? Eller kanskje jeg må tippe først også da?
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Droppet både lotto og skritt. Thyra og jeg sovnet på sofaen. Det regnet dessutom, hjulet på barnvognen har pajat, vinne penger, hva er det? Dette har blitt en skikkelig, gjøre ingenting dag. Helt ok, synes jeg! Bedre å la Thyra spise opp regningerne mine kanskje????:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå