Gå til innhold

Gi meg en lotto gevinst.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

............for dette livet liker jeg bare mer og mer.

Tenk så flott, være hjemme - gå å trene - kafe besøkene - DIM treffene - turer i skog og mark, nei gi meg en lottogevinst slik at jeg kan forsette dette livet med å være hjemme sammens med gullet mitt!

Så alle sammen, kryss fingrene for meg på lørdag..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt krysse en finger for deg...

...bare sånn for høflighets skyld.

De fleste av mine fingre og tær er nemlig opptatt med kryssing for gevinst på min egen lottokupong.

 

Skrevet

Vi kan jo dele litt.... Jeg tror ikke jeg trenger så mye mer enn 5 mill.

Og potten bruker jo å være høyere enn det da.

 

Lykke til dere også!

Skrevet

ohh. jeg trenger ikke vinne så mye... men bare lit...

Skrevet

Kanskje det er større sjanse og vinne, hvis man er ekstra takknemmelig?

 

Kanskje jeg skal ta på meg Skritt! telleren og gå ned til butikken og levere inn lotton. Må jo gååå nå som bilen har tatt en pause. Lurer på hvor mange skritt det blir?:-))

Skrevet

Jeg HAR gått mange skritt idag, tror du jeg vinner da? Eller kanskje jeg må tippe først også da?

 

Skrevet

Droppet både lotto og skritt. Thyra og jeg sovnet på sofaen. Det regnet dessutom, hjulet på barnvognen har pajat, vinne penger, hva er det?

 

Dette har blitt en skikkelig, gjøre ingenting dag. Helt ok, synes jeg!

 

Bedre å la Thyra spise opp regningerne mine kanskje????:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...