Gå til innhold

Det er ikke enkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være stebarn heller.

Min sønn har ingen kontakt med sin far og hans familie pga vold i familien.

Mine foreldre er døde i kreft.

Så den eneste familien min sønn har er min manns.

Min mann har vært gift 2 ganger før og har to kull med barn.To store og en på samme alder som min sønn (10).

Hans stesøsken som er store viser ingen intresse for min sønn , mens halvbroren får all oppmerksomhet og intresse.

Min manns ekssvigermor (sønnens (10) mormor) klager til min svigermor på min sønn fordi disse to krangler som søsken flest selv om de bare er stesøsken.

Mine svigerfamilie behandler min sønn som luft , han blir aldri invitert til min svigerfamilie mens alle barnebarn er på hytta, bursdager og natter over til svigerfamilien sammen og enkeltvis.

Jeg lurer på hva som får voksne mennesker til å være så onde overfor et barn, eller er det bare tankeløshet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, får helt vondt jeg når jeg leser dette. Din sønn hadde fortjent så veldig mye mer!

Sender en stor varm klem til dere begge

Skrevet

Jeg tror dere er nødt til å snakke med familien hans om hvordan dette oppleves for sønnen din! De kan ikke behandle ham på den måten. Han er et barn som har opplevd masse og som livet har vært urettferdig mot. Voksne mennesker burde skjønne bedre. La oss håpe det er tankeløshet (på grensen til dumskap), da hjelper det å si fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...