Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er jeg rar? Hun ligger klin opptil senga vår (lite soverom) og det er det eneste rommet vi har! Vi flytter inn i annen leilighet en gang mellom jul og mars...men jeg syns det er så leeeenge til! *krysser fingre hver eneste dag for at vi kan komme oss inn før jul*...men det avhenger av at huset til de som eier leiligheten nå blir ferdig, og det er jo høyst usikkert.. Senga vår knriker og knarker bare vi leer en tå, og vi HAR prøvd å skru på den... Sorry sytinga, men jeg vil ha gode netter jeg! Hun kan sove godt uten knirking, og vi kan sove godt uten å være redde for å vekke henne... Skal bli godt.
nasse nøffen Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 forstår deg sååååååå godt.... vi la henne på eget rom v tre uker vi.. jeg ble vekket så masse unødvendig... og hun ble vekket av oss... vi liker å prate litt å sånn før vi legger oss, pluss at vi har tv på soverommet... for ikke å snakke om sex... ikke for at d gjør meg så veldig mye, hun sover jo uansett.. men da kan man ha på lys,¨å ikke ta såååå mye hensyn=)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 gled deg:-) vi har flyttet pjokken vår også, han er bare 5 uker.. blir gal av alle lyder han lager i søvne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå