*Afrodite* Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Det bgynte med en liten profil på møteplassen og plutselig hadde jeg profiler over alt; Hei, 123date, q500, nettby.. Merkelig for egentlig tror jeg at jeg er rett for å startr et nytt forhold. Er vel mest for nysjerrigheten da+ at jeg har lov til det..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 jeg traff min på blink, og vet om flere her inne som har funnet sin store kjærlighet der og på andre nettsider. bare fortsett du, så finner du nok en du vil dele livet med
winneboo Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Har truffet flere kjærester på nettet men ingen av de har vært den rette. Men gir ikke opp av den grunn Mange syntes det er så rart at de fleste guttene jeg møter er over nett, men når man sitter hjemme 28 kvelder i mnd så er det ikke så lett å møte noen. Er jo ute på dagen da men blir ikke helt det samme.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Stå på, har tro på at det lykkes for deg! Kan selv anbefale q500, på meg ble d full klaff på første (og eneste) møte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Har hatt flere profiler jeg også, noen ganger bare for å være nysgjerrig. Heldigvis traff jeg kjæresten min utenfor nettet etter noen mislykkede forsøk fra nettet... Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå