Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er det vondt? Tar det lang tid? Gruer meg litt til dette! Hører gjerne deres erfaringer.
Mathoka Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Heisann! Satte inn hormonspiral for 3,5 mnd siden. Jeg synes ikke det gjorde vondt. Kjente litt da han "kløyp" i livmortappen, men ellers kjente jeg ingenting. Det tok iallefall ikke mer enn fem min... Det er ingenting å grue seg til, blir jo omtrent som en vanlig gu (men det er jo noe å grue seg til det da =) jeg hater nemlig gu...) Bare vær forberedt på litt blødninger en stund etterpå, så blir du iallefall ikke skuffet...jeg blødde i ca tre-fire uker, og tror jeg har vært heldig =) Lykke til da!!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg satte inn for 2 uker siden og det var absolutt ikke vondt. men jeg blør ennå..... og er drittlei, inviterer ikke akkuratt til et aktivt sexliv - håper det gir seg snart. Ta med deg bind - man skal ikke bruke tamponger når man har spiral. Lykke til
Mamsemomsemor Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg satt inn hormonspiral for to uker siden. Jeg gruet meg også veldig. Ble overrasket over hvor fort det gikk og hvor lite vondt det var. Ubehagelig var det, men ikke vondt. Har nå hatt en liten blødning i en uke, men håper det gir seg snart. Lykke til :-)
simon kom *24/06-06* Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 satte inn hormonspiral på mandag. det gjorde ikke vondt og tok ikke lang tid. blødde nesten ikke. kom bittelitt samme dagen.
Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg satte inn hormonspiral for 3mnd siden. Litt ubehagelig, men ikke vondt. Hadde småblødninger i ca 8 uker etterpå. Ellers ingen bivirkninger (manglende sexlyst, men det behøver ikke å ha noe med hormonspiralen å gjøre...)
cielo *to barns mamma* Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Syntes det var vondt Men mulig det gjorde mer vondt på meg fordi jeg hadde tatt ks.
Aga:-) Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Du spurte etter erfaringer, så her kommer min: Blødde lenge etterpå, men gjorde ikke vondt å sette inn. Opplevde mange og ekle bivirknger: Veldig skiftende humør, vektøkning, uren hud og manglende sexlyst. For meg var det fantastisk å fjerne den og sette inn vanlig spiral igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå