Gå til innhold

tjoho:-)) han sover så bra på eget rom!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten er knappe 5 uker, men sover nå på eget rom.. tre netter siden vi flyttet han, og alle tre kvelder har han sovnet før kl 20 og sovet 12 timer!! utrolig!! avbrutt av mat hver 2,5-3 time da, men han sover godt MELLOM måltidene og det betyr mer søvn på mamma!!

herlig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at det er deilig! -men er det ikke litt tidlig å ligge på eget rom når man er 5 uker da? -ikke meningen å kritisere eller noe! Men mener å ha lest at barnet er tryggere når det sover i samme rom som foreldre de første par månedene...??? Bare et spørsmål altså!!

Skrevet

Deilig ikke sant?

Lille gullet vårt ble flytta på eget rom når hun var 2 uker gammel, hun har så utrolig mange nattelyder/sovelyder

I dag er hun 16 mnd, og sover fortsatt godt på eget rom :-)

Så tror det skal gå helt fint jeg :-)

Skrevet

Mine barn har sovet på eget rom "hele" tiden. Har en sønn på snart 3 år og han sov på vårt rom kanskje 2-3 netter før vi flyttet ham til hans eget rom. Sov minst like godt og lenge der.

Vår 8 uker gamle sønn har aldri sovet på vårt rom og han sover 10-12 timer om natten - de siste 4 ukene uten nattmating. Så dette er nok individuelt ad trygghet.

Skrevet

det med trygghet har jeg ikke tro på har md samme rom eller ikke å gjøre.. tror det mer er mamman som ofte ikke klarer/vil flytte barnet før etter flere måneder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...