Gå til innhold

TummyTub?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er snart 4 mnd og er blitt for stor for badekaret som er oppi stellebordet. Lurer på å kjøpe Tummytub, siden mange snakker om den. Er hun for stor for tummytub nå? Hva koster den, og hvor kan jeg få kjøpt den?

Er det noen andre "badebaljer" dere anbefaler forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vår på www.tummytub.no, billigere der enn på f.eks Babyshop!

Dattera vår er bare 2 uker enda så vi har ikke fått brukt den så mye enda, men det er positivt så langt!:o)

Skrevet

Hvis du har badekar så anbefaler jeg en sånn ligge-bade-stol til å feste med sugekopper. Den kan brukes opp til 8 kg, og lillegutt elsket den.

De koster rundt kr. 200,-. Disse selges på de fleste butikker som selger barneutstyr. Ang. Tummytub så vet jeg ikke hvor lenge disse kan brukes, da vi ikke har hatt en slik selv.

Skrevet

Vi var kjempefornøyd med den og brukte den fra 4mnd til over året! Og hun er en stor jente. Så praktisk, bruker lite vann, og man kan tilogmed sette den på et håndkle i stua og gjøre badinga til litt av en morostund! Det er en indikator på siden hvor mye vann per kg baby, det er bare noen liter når de er blitt større. Kaia elsket den. Masse fine bilder. Koster en 200-lapp omtrent.

Skrevet

Og nå som hun er større sitter hun oppreist i Ikea sin balje, den har sklisikring både innvendig og utvendig, og holder til hun kan dusje hele tiden, tror jeg, vi har ikke badekar. Balja står inni dusjkabinettet, da blir det minst søl.

Skrevet

Vi brukte tummytub på datteren vår fra hun ble født til hun heller ville sitte selv i badekar ( husker ikke helt hvor gammel hun var da, men hun veide 8 kg sist vi brukte den). Nå bruker vi den på Lillemann som er 4 uker, har brukt den siden fødsel og han stortrives.

Den kan iallefall brukes inntil 10kg, da reduserer man bare vannmengden.

Koster ca 350 kr med frakt på tummytub.no.

Skrevet

oi, kanskje jeg husker feil pris...

Skrevet

Vi kjøpte den i Tyskland, da, her er det ofte sinnsvakt mye billigere...

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjempe balje på REMA 1000 for 150 kr. Og en billig sklimatte fra Europris til å ha oppi.

I tillegg så har vi tummytub og bryker dem i grunn litt om hverandre, alt ettersom.

Gutten er nå 9 mnd og det var først da han var 8 mnd at han var såpass stor at han kunne sitte i tummytuben uten at vi måtte holde han. Nå sitter han liksom fast, men han storkoser seg med en badeand eller to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...