Gå til innhold

Vi er hele 18 stykker nå som venter på mensen denne uka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi mange spente her altså. Noen av oss har testa negativt, men enda ikke fått mensen. Fortsatt håp dere.

Krysser alt for at den dumme mensen blir borte nå for oss=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da håper jeg og tror at dere er gravide alle 18! Lykke til jenter! :o)

Skrevet

Hehe. Ja hadde vi alle 18 vært gravide nå så hadde det virkelig blitt ekstra baby boom her inne. Hadde vært noe det.

Skrevet

Jeg venter jeg også.. skulle hatt ikm i går, men fortsatt ingenting.. Det er nesten så spennende at jeg ikke holder det ut!

Skrevet

jeg skal mensen i dag jeg. uff. men de to siste dagene med mens har det bare gått 26 dager og har alltid fått det om morraen. jeg pleier aldri å være sein. har hatt masse symptomer

Skrevet

Ta en test ann kristin m

Skrevet

Nå går jeg å kjøper meg en test.. gidder ikke vente mer.. ;-)

Skrevet

Gjør det du petrinemor:=) Så får du litt mer ro.

Krysser fingrene for deg=)

Skrevet

Og da er ikke jeg medregnet en gang! :) (og sikkert mange flere også)

15 dager over EL i dag. Sist mens kom på dag 18 over.

Skrevet

Whohooo BensMor.

Dette høres lovende ut. Krysser fingrene for deg:=)

Kos kos

Skrevet

Nå har jeg nesten brukt hele dagen min på BIM. Sitter på jobb, men er nesten innom hele tiden. Og da er det godt å tenke på at det i alle fall er 18 andre der ute som sikkert er like spente som meg :-) Jeg hadde ikm i går, men har ingen symptomer på hverken tr eller baby. Skale teste i morgen tidlig.. Men jeg er så spent så spent.

Lykke til alle dere andre..

Klem

Skrevet

Åhhh, masse lykke til mathja . Krysser fingrene for deg.

Spennende.

Jeg har heller ingen tegn på hverken baby eller mensen nå. Bare veldig trøtt, føler meg sliten og litt øm pupp. Men det er sikkert mensen som fosser snart ut. Hehe

Klem til deg.

Skrevet

Jeg har ikm i dag. Har ingen symptomer på at tr er underveis. og i dag hadde tempen steget litt også etter å ha sunket i 2 dager..

Skrevet

Jeg å har IKM nå, venter og ska teste på lørda.

Skrevet

Jeg trodde egentlig at jeg hadde IKM i går, men tydeligvis ikke før lørdag.. Var 100% sikker på at det var den 30. i går.... Ingen symptomer på noe som helst... Bare litt "rumling" i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...