joplaya Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jenta mi har alltid gulpet endel, noe jeg hele tiden har ansett som normalt, og tenkte det ville avta rundt 3-4mnd alder..men enna gulper hun, hele dagen, noen ganger tjukke klumper og noen ganger helt tynt flytende..får bare mm...ofte kommer store mengder..hun er nå snart 5 mnd, og det er like gale..hun har fått smake litt grøt, dette kommer og opp..må bare legge til at hun har lagt på seg godt hele tiden, og virker fornøyd..men jeg begynner seriøst å tro at no er galt nå. noen andre som har det likt? når kan man forvente at det gir seg i tilfelle?? takk for svar:)
Libido- Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 gutten min var også slik, men har blit mye bedre den siste tiden (er 4 mnd). Det er helt vanlig at de gulper, og det sies at så lenge de legger på seg og trives, skal man bare la det stå til =) Du kan nå nevne det neste gang du er hos HS. Regner med du har prøvd alle triksene i boka, som å gi mat i "oppreist" stilling, ta pauser i matinga, passe på at hun raper osv... =) Du får bare kose deg med klesvasken ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå