Velve Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 I dag er det en skikkelig dassedag....jeg får ikke gjort noe som helst. Bare tasser rundt. Håret står til værs, jeg har gulp på skulderen og buksa. En yoghurtklatt sitter fast i stuegulvet og bleiebøtta på badet tyter over. Og her sitter jeg og ler og leser!!! Mon tro om en kan kalle dette nyttig..på linje med husmorting? (Jeg får jo øvelse i å srkive fort på tatasturet...) Kanskje er min dårlige samvittighet over å ikke gjøre noe, simpelthen et resultat av at jeg ikke helt vet om er like greit å nyyyyte dagen som å nytte den.... Hmmm
Ronja65 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Da er vi to... Skulle somsagt egentlig på Elexia, men så var det den gamle bilen min da: Godt at den startet i mandags, kjempekos å møte dere alle sammen:-)
Reveenka Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Og så var de tre.... (åååå, nå telte'n deg også)
Karomamma Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Ingen arbeidslyst å spore her - så herved melder nr. 4 seg... Om ikke annet er jeg i hvert fall fysisk til stede på kontoret etter en lang og hard lunsj på McDonalds...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg holder på å lage får i kål. Dvs den gjør seg jo nesten selv. Men det er altså mitt bidrag til arbeidslysten. Det er klart at det er nyttig å holde tastatur tempoet oppe når man har permisjon. Noe må vi jo yte for permisjonspengene, kan jo ikke bare daffe......
Håper :-) Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Den er borte her også, men jeg tar ikke det så tungt :-) Og jeg som er så skjeldent her inne på sidene å leser har virkelig noe å ta igjen.... Da går tiden fort gitt!!
Dream Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Og så er det en til her. Idag har jeg kun hatt svoger på kaffe, hatt bena godt opp i sofaen og strikket litt. Jeg hadde et halvhjertet forsøk på å få lukt i hagen - rakk ca 1/2 kvm før gullet "hentet" meg inn igjen. Så nå er jeg i sofaen igjen. Sier til meg selv at det er lurt å lade opp til babysvømming i ettermiddag. Så kos dere videre alle sammen.
Gummelillan Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde den tidligere i dag!!!! Har fått levert unger hit og dit, jobbet en halv dag på jobb og deltatt på barseltreff. Men så kom jeg hjem og skulle påbegynne rydding før vaskehjelpens inntog her i morgen. Og hva skjedde???! Noen har tatt den!!!!!!!!! Arbeidslysten altså. Hallo? Kan den som tok den levere den tilbake prompte....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå