Gå til innhold

O arbeidslyst hvor ble du av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det en skikkelig dassedag....jeg får ikke gjort noe som helst. Bare tasser rundt. Håret står til værs, jeg har gulp på skulderen og buksa. En yoghurtklatt sitter fast i stuegulvet og bleiebøtta på badet tyter over.

Og her sitter jeg og ler og leser!!! Mon tro om en kan kalle dette nyttig..på linje med husmorting? (Jeg får jo øvelse i å srkive fort på tatasturet...)

Kanskje er min dårlige samvittighet over å ikke gjøre noe, simpelthen et resultat av at jeg ikke helt vet om er like greit å nyyyyte dagen som å nytte den....

Hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to... Skulle somsagt egentlig på Elexia, men så var det den gamle bilen min da:

Godt at den startet i mandags, kjempekos å møte dere alle sammen:-)

Skrevet

Og så var de tre....

(åååå, nå telte'n deg også)

Skrevet

Ingen arbeidslyst å spore her - så herved melder nr. 4 seg...

Om ikke annet er jeg i hvert fall fysisk til stede på kontoret etter en lang og hard lunsj på McDonalds...

Skrevet

Jeg holder på å lage får i kål. Dvs den gjør seg jo nesten selv.

Men det er altså mitt bidrag til arbeidslysten.

Det er klart at det er nyttig å holde tastatur tempoet oppe når man har permisjon.

Noe må vi jo yte for permisjonspengene, kan jo ikke bare daffe......

Skrevet

Den er borte her også, men jeg tar ikke det så tungt :-)

Og jeg som er så skjeldent her inne på sidene å leser har virkelig noe å ta igjen....

Da går tiden fort gitt!!

Skrevet

Og så er det en til her. Idag har jeg kun hatt svoger på kaffe, hatt bena godt opp i sofaen og strikket litt. Jeg hadde et halvhjertet forsøk på å få lukt i hagen - rakk ca 1/2 kvm før gullet "hentet" meg inn igjen. Så nå er jeg i sofaen igjen. Sier til meg selv at det er lurt å lade opp til babysvømming i ettermiddag. Så kos dere videre alle sammen.

Skrevet

Jeg hadde den tidligere i dag!!!!

Har fått levert unger hit og dit, jobbet en halv dag på jobb og deltatt på barseltreff. Men så kom jeg hjem og skulle påbegynne rydding før vaskehjelpens inntog her i morgen.

Og hva skjedde???! Noen har tatt den!!!!!!!!! Arbeidslysten altså. Hallo? Kan den som tok den levere den tilbake prompte....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...