Naima og lille spiren Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Min sambo og jeg prøver å bli gravid, alt er veldig fint og har 2 barn fra før. MEN, for 2 dager siden fikk jeg tilbud om ny jobb (drømmejobben), så selvfølgelig tok jeg den sjansen. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med planene om å bli gravid, skal jeg utsette det eller fortsette som før?? Noen som kan hjelpe meg med dette?
TussiLussi Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Er det en jobb som bare vil være aktuell i 1. år ?? Husk - et arbeidsliv er langt, en svangerskapspermisjon toppen 1. år. Syns ikke du skal legge barneplaner på hylla, nei :-) Har nettopp fått en kjempefin lederstilling - men den blir jo ikke uaktuell om jeg skal ha et barn til. Lykke til !
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Nå er det nå engang slik at det er vi kvinner som kan bli gravide, og det har vi jammen meg lov til også hehe.. Nei vet du, som noen andre skriver her så er arbeidslivet langt, mens en fødselsperm varer 1 år. Selv om du blir gravid nå har du mange år (for det var vel drømmejobben?) fremfor deg i den nye jobben. Fortsett som før du:) Det ville jeg gjort... eller jeg burde vel heller skrive har gjort.... hihi;)
Naima og lille spiren Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Denne jobben kommer til å vare og jeg får en del å gjøre fremover. Men jeg tenkte at å bli gravid i den første tiden ikke var det lureste å gjøre.
*bubbs* Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Har du såhastverk med nr 3 da? Du er jo godt i gang, og så lenge du er under 40 så har du jo ikke hastverk med nr 3.
Naima og lille spiren Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 Hehe, jeg er 25år Så jeg har mange år foran meg og egentlig ikke så veldig stress med å bli gravid. Tenkte bare å bli ferdig med å få barn men jeg kan vel vente litt ja. Takk for svar alle sammen, det er så godt å ha dere!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Så lenge som det er drømmejobben så skal du ikke være i tvil: ta jobben og fortsett å prøve å bli gravid! Så har du en bra jobb å komme tilbake til også! Synes ikke du skal vente med å bli gravid, hvis du først har begynt å tenke på at du har lyst på et barn til kommer du garantert til å bli trist hvis dere avslutter prøvingen... Det passer uansett aldri å få barn, er bestandig et eller annet med jobb, bolig, sykdom etc... Kjør på, lykke til:o)
Krokodillemor Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Takk ja til jobben og sett i gang med babylagingen. Dere trenger jo ikke å stresse med å treffe EL og sånt de første månedene, men det er jo dumt å bruke prevensjon om man egentlig ønsker barn. Kanskje dere trenger en del måneder før det skjer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå