Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg skulle liksom stusse litt idag, men gjett om jeg ble sår. Det svir og klør!! Har noen råd til meg? Har hørt om klorhexidin, men har aldri prøvd det..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Gå til en profesjonell frisør neste gang. De vet hva som trengs.
Embla72 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Er det første gang du gjør det, er det normalt at det klør. Huden trenger litt tid til å venne seg til det. Når det gjelder at det er sårt så kan du smøre på noe sårsavle. Babysalve eller aloe ver funker fint. Silikonbasert glidemiddel vil også hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Nei det er overhodet ikke første gangen og jeg vet ikke hvorfor det ble slik denne gangen. Jeg har tatt fram zinksalva og det føles bedre:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 hmmmm. husk å rengjør barberhøvla neste gang:-) massevis med basselusker og andre småmikrober som irriterer huden sammen med en rekke kjemikalier osv osv... Prøv aloevarianten!! lykke til med høna:-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 jeg har sett den ekte "høna" så her ser jeg nok forskjellen på hvem som er hvem, med en gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå