ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Så gøy:-) Bli en ok en da:-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Det er jeg...Møkk dårlig lønn. Angrer som en hund på at jeg ble det! Burde ha valgt noe annet når man i tillegg har studielån å betale. Sitter igjen med kr.15 900 etter skatt pr.måned som saksbehandler på sosialkontor. I tillegg er det en veldig krevende jobb, da du gjerne vil hjelpe folk og samtidig er du representant for lovens lange arm. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå