callmebecka Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 ....er det vanlig? Bare i beina, anklene og knærne, når jeg bøyer de for å skifte bleie f.eks. Hun er snart 5 måneder, og det har vært slik lenge nå...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Vet ikke om det er vanlig, men jeg opplever iallefall det samme på min sønn. Han er snart 9 måneder. Har vært der en stund....
NickNoLte Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 er sånn her også... han er 9 mnd. skrev innlegg om det selv, hvis du søker på "knekker", så får du det kanskje opp... skal finne det senere hvis ikke, men nå griner han her... men jeg tenkte å si det neste gang på helsestasjonenn
Vi har to søte småfolk...:) Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Heisann... Nå vet jeg ikke hvor mye mitt innlegg er beroligende eller ei, for siden jeg ikke har hørt lyden så må jeg bare "anta"... Min sønn hadde også veldige kneppelyder fra bein, hofte, kne o.l. Tok dette opp med helsestasjon, og det virka som om jeg var den første til å komme inn med et slikt problem. Ble henvist til ortopedisk pol.klinikk, og der møtte vi en kjempefin barnelege. Hun fikk ledda til å kneppe, så på oss og sa...IKKE FARLIG...dette er bare mobile ledd, og det er det svært mange barn som har. De vokser det av seg til rundt 1-års alderen, eller når de begynner å krype/gå. Da blir nemlig musklene mye sterkere. Så hvis det er samme kneppelyd (skremmende høy syntes jeg), så er det nok bare mobile ledd. Men for all del, ta det opp på helsestasjon! Håper (og tror) dere får samme svar som meg! Ps: Han har vokst det av seg...akkurat som legen sa!
callmebecka Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar! Har jo en følelse av at dette er helt normalt, men.... Så mangt å lure på! Slår meg til ro med svaret ditt, hun virker jo ikke det minste plaget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå