t-schnuppa Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 I hele natt har jeg våknet til og fra med menskramper i magen... Da jeg hadde lagt våken en stund rundt kl 09.00 begynte jeg først å ta tiden.. Da kom disse menskrampene hvert 6.minutt og varte i et par og tyve sekunder.. Slik holdt d på nærmere en time.. har vært oppe å gått litt og tenkte å ta meg en dusj nå.. D kommer fremdeles,men alt fra 5-9 minutters mellomrom nå og jeg føler de blir kraftigere... Kan jo være kynnere? Er førstegangsfødende så er litt vanskelig for meg å avgjøre.. Jeg får vente å se an litt til jeg er ferdig i dusjen og slik så ringer jeg ei jordmor for sikkerhets skyld. Terminen er 15.oktober da.. Nå kom d en til gitt.. varte i nesten 30 sek..kom 7 min etter siste.. Forresten.. hadde et bitte lite blod spor i klart slim da jeg tørket meg isted....
Elvis_79 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Høres ut som rier, men vent litt til, hvis det er rier blir de kraftigere og da er det ju bare å ringe føden. Du er ju stort sett på termin, 3 uker før regnes som termin. Lykke til!
* mamma til 2 prinser* Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 oooi, tror sannelig det høres ut som om noe er på gang spør du meg... hadde ringt føden hvis jeg var deg, er bedre å få komme å bli sendt hjem en liten tur,heller at du går alt for lenge...spennende, lykke til:))
mamma'n til Juliesnupp Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg ville ringt fødeavd. Lykke lykke til!!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 høres ut som du er i gang nu ja... lykke til. skulle ønske det var meg, bare venter nu....
Dibber Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Sånn har jeg holdt på i flere uker nå... Jeg venter min tredje og holder på å bli sprø av falsk alarm. Har ikke kommet så langt at jeg har ringt føden da jeg husker fra sist at ordentlige rier er drriiiitvonde:-) Jeg tror at nå skjer det, når disse takene setter inn. Men neida- bare tull! Kanskje det er som å rope ulv-ulv, at når det setter igang på ordentlig så skjønner jeg det ikke! Men alle er ulike, og hvis du føler deg usikker må du kontakte føden. Lykke til! Spennende!
SolMåneStjerne Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 hei min aller beste venninne:)t-schnuppa jeg ønsker deg lykke til.... håper han kommer snart... er veldig spent.å det er du å vet jeg.. vi snakkes.. gla`i deg klem fra meg
t-schnuppa Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 Nå har d gått en del timer og jeg har pratet m føden.. De ba meg vente til d var 4-5min mellom hver ri og de var mer regelmessige før vi kommer inn. riene varierer litt nå.. mellom 5 og 12 min mellom hver... Håper ikke dette er falsk alarm og d pågår i fler dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå