84 mamma Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Til mormor og bessen, farmor og farfar frå lillegullet vårt. Tenkte eg skulle laga fotoalbum på allfoto. Og gi til jul. Det vert då soto av guten vår frå han kom til verden og til like etter dåpen.
sandra84 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Det hørtes ut som en kjempe fin julegave:)
tonebf Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 kjempeflott familien her får BHG bilder til jul
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 kjempe fin gave! ;o) fotokalender blir det her...
Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Vi har snakka om det same, berre frå Foto Knudsen. Men no såg eg inne på Allfoto, og dei albuma var i alle fall mykje billigare, så no held eg på å laste opp bilete.. Blir småen sitt første år ) Takk for tips!
Blue Lady Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Det er en kjempeflott gave! jeg laget det til mamma og pappa i fjor, men vinklet det inn på dem og gutten da. Den boka er det kjæreste de har av materiele ting tror jeg! De ble ufattelig glad for den jeg laget på japanfoto tror jeg, men det går jo for det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå