Har 2 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg er 33+2 og føler jeg ikke får puste om dagen. Magen er svær og høy synes jeg, liksom ikke plass til lungene mine! Særlig om natten og når jeg sitter lenge. Prøver å bytte sitte- og liggestilinger ofte, men finner liksom ikke noe som er komfortabelt. Flere som har det sånn? Har du et godt råd?
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 har hatt det sånn en liten stund nå jeg også, er 36 uker på vei, å nå har magen sunket nedover, å det var litt deilig, føler at jeg får puste bedre nå, var ikke noe jeg fikk gjort med det, men bare gled deg til magen går ned igjen
echnew Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg er i 35. uke og har det akkurat som deg. Det er til tider veldig vanskelig å puste ordentlig, og da spesielt når jeg skal sove om kvelden. Jeg prøver å ligge litt høyt med hodet, og bytter også liggestilling ofte. Bortsett fra det har jeg ikke funnet noen gode råd, så jeg følger spent med i denne tråden.
liseharfåttlitenen Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 jeg føler at jeg ikke får puste når kynnerne kommer. Har hatt det siden uke 20 (CA). Og så blir jeg skikkelig anpusten når jeg skal lese høyt for sønnen min når han legger seg. Gleder meg til dette er over... har tre uker igjen.
Har 2 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Jo, kom på noe som jeg synes funker: Har gått på yoga og øvd på en del stillinger der magen henger slapt ned mot gulvet slik at luftveien også blir frigjort: Enten at man lener seg stående mot en vegg/vinduskarm eller lignende, foroverbøyd på knærne med magen mellom bena og albuene i gulvet. Ikke veldig behagelige stillinger i lengden, men jeg får hvertfall tatt noen skikkelige pust;-)
OktoberTussi Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde det lenge slik. Det ble bedre etter uke 38 når babyen sank lenger ned i bekkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå