Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 en time etter hun havde spist kastet hun en masse opp, og det var ikke gulp! Er det vanlig hos så små??
LivetErEnLek Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 ammer du eller gir du mme? snuppa mi får kun mme, og vi hadde det sånn, som regel det siste måltidet på kvelden som kom opp igjen. Det var ikke gulp, luktet skikkelig oppkast og var klumpete. Prøvde en del forskjellige merker mme, men reagerte likt på alle. Til slutt prøvde vi nanHA1 fra apoteket, og etterpå har hun ikke gulpet i det hele tatt.
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 jeg ammer kun. hun har aldrig gjort det før, så synes det er ganskje skummelt
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 mi har bare fått mm. hun hadde sprutoppkast noen få ganger opp til hun var 3 mnd, var ikke syk.tror dette er normalt om det ikkeskjer veldig ofte
Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Det er ikke helt uvanlig. Gutten min har kastet opp til sammen 7 ganger i løpet av sitt 5mnd unge liv. Han har hatt omgangssyke en gang, så den var jo grei. Så har han kastet opp 4 ganger i forbindelse med hoste. Og to ganger ila samme dagen som jeg ikke har noen forklaring på. Storesøstra kastet aldri opp som baby, før hun fikk sin første omgangssyke 10mnd gammel. Jeg har konkludert med at noen babyer har sensitiv mage, og er følsom for bakterier ol. Har han vært i kontakt med barnehagebarn, så kan han ha fått omgangssyke. Er han flaskebarn, og har sensitiv mage, kan det være bakterier i flaske/smokk. Det kan være bakterier fra sutten Det kan være at han har spist for mye, og ikke fått rapet etterpå, og så blitt uvel en liten stund etterpå. Ammes han, kan det kanskje være noe i din mat som hans mage har reagert på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå