Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Blander dere det med mme og gir litt av gangen, eller gir dere ren kumelk? Og hvor lang tid bør man bruke før man gir det på vanlig måte. Hvis de er allergisk mot kumelk, merker man det fort da?
Ranveig R Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Eg trur du merkar det fort om ungen er allergisk. Magesmerter og diaré er typiske symptom. Hadde vi gitt mme hadde vi nok blanda dte med kumelk for å få ein jevn overgang. Men i og med at eg ammar blir det litt vanskeleg. Så han får smake ein slurk rein kumelk ein gong for dagen ca. Likar det ikkje, men poenget er vel å gjere han vant til smaken.
Svinesteika. Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Da jenta mi hadde passert året begynnte vi med kumelk. Blandet først 50-50 mme og melk, og økte etterhvert mengden av melk. Det gikk veldig greitt, etter ca 1 1/2 uke drakk hun kun melk. Men noen reagerer jo på at det smaker annerledes og vil ikke drikke av den grunn. Prøv deg frem.
SOMMER :) Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 jeg ga henne bare litt kumelk i tutekopp da hun var 1 år. hun drakk opp alt. gjorde det slik noen dager og da jeg så at hun ikke reagerte fikk hun mer. hun liker melk veldig godt, og kan nesten drikke ubegrenset til måltidene (hvis hun hadde fått lov...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå