Gå til innhold

Sutrer og vil bare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

....til mamma..

Noen som og har det sånn.??

Gutten min på snart 13 mnd har plutselig blitt den mamma dalten, han har ikke vært sånn før. Pappaen er ikke god nok heller lengre. Er veldig slitsomt. I går sov han i tilsammen 3 timer på dagen og eg tenkte han kom til å vere blid, men neida han bare sutrer. Synst det er vanskelig å vite når eg skal ta han opp og når eg skal bare gå..?? Kan jo ikke gå å bere på han hele dagen. Han hyler jo bare eg går på do, eller han ikke ser meg. Har vært på jobb(meg og samboeren bytter på å kjøre drosjen hans) for å få han til å vere med pappaen sin, når jeg kom hjem hang han på meg som kleggen. Synst litt synd på pappaen når han åpner armene for å få Marius til å komme og han snur seg vekk for å gå til meg. Noen som vet om dette går over? Han skal begynne i barnehagen på mandag og eg håper ikke han blir enda mer klengete. Kan det vere tenner han holder på med?? Han har bare fått 6 tenner. Håper noen har råd eller tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har guten vår og holdt på, når han har enten vore sjuk, eller det har vore tenner på gang.

Men generelt så synest eg han er meir mammadaltete no enn han har vore før og...

Skrevet

JA!!!! Sånn har vi og det!!!!!!..............kjempe slitsomt og frustrerende. Jenta vår er 14 måneder, og har vært sutrete og veldig mammadalt i over 2 uker nå. Vi får håpe at det gir seg. Noen med større barn som kan svare oss på det?

Skrevet

Jeg har også ei datter på 14 mnd., men hun var sånn for et par mnd siden. Det var da hun begynte i barnehage (varte ca 2-3 uker, til hun fant seg til rette tror jeg). Hun gikk noen uker hos dagmamma i mai/juni, og da var hun også sånn (da varte det de 5 ukene hun gikk der). Trodde jeg skulle bli gal. Er fortsatt ganske mammadalt, og det er meg hun går til når hun slår seg f.eks. Men hun er ikke sutrete lenger!!! Nå er hun blid alltid, og det hjelper jo på mye da. Og så er alt greit når pappan har henne alene. Hos oss var det tydelig en reaksjon på forandringer i hverdagen, men det kan sikkert skyldes andre ting og.

Skrevet

Har ei jente på 16 mnd som også har hatt sånne perioder. Som regel har det hatt sammenheng med tenner eller hun har vært i ferd med å bli syk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...