Gå til innhold

såå liten enda.... - ang barnehagestart

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, nå er det ikke barnehagestart riktig enda,men om 3 mnd...

Men når jeg ser min lille spirrevipp, så er h*n jo så liten enda. Syns det er fælt å sende h*n i barnehagen når h*n er så liten "baby" enda...

men - h*n vokser litt til på tre måneder, ikke sant??

født for tidlig, så er jo noe mindre da.. Og har jo ikke begynt med krabbing eller noe...

Ser bare på babyen og tenker, uff stakkar skal du begynne i barnehagen snart, hvordan skal det gå??

Men siiii at det er forskjell på 9 mnd og 12, hihi.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stooooor forskell på 9 og 12 mnd. Bare tenkt på hvordan han var da han var 6 mnd.... Det er veldig mye som skjer på kort tid for disse små, og han har helt sikkert begynt å krabbe før den tid. Og om han mot formodning ikke har det, så kan jeg trøste deg med at jeg har mange års fartstid som ped leder på småbarnsavdeling, og det går bestandig bra. Jeg har tatt i mot mang en liten kropp som enda ikke har begynt å krabbe, noen helt ned i 6 mnd alder og de har alle hatt det glimrende hos meg. De har alle trives, vokst og utviklet seg som de skal. Er nok mye verre for foreldrene enn det er for ungene.

Skrevet

frøken trøtt... det kunne vært meg... trøtt her og!!!

ja jeg skal vel slutte å bekymre meg såå mye!

jeg bare ser på ham og tenker uff- skal du begynne i barnehagen om bare 3 mnd??? dakar! og på alle de store ungene som gir ham den medfarten!!!

han er nok noe tregere enn de andre på 1 år, for han er født 2 mnd for tidlig. Ser på noen andre jeg er sammen med nå, på 8 mnd, de krabber jo og setter seg opp allerede...og er så aktive (min er 9 mnd - 7 korrigert - og bare ligger der.. snur seg på magen da)

Men mye skjer ja...

jeg er bare HØNEMOOOOOR!

Jeg må nok tenke på de som må levere ungene når de er 6 mnd...

det går jo det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...