karro Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hvilken størrelse reimatec kjøpte du til din 1 åring? ER så i tvil om hvilken størrelse jeg sklal kjøpe til gutten min på 14 måneder... han er 10,5 kg og 80 cm høy.... Klem
Miapus Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei karro! Jeg har kjøpt str 80 til jenta mi,og det er fordi hun bare er 74cm lang. Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt i str 86,da har du den hele vinteren. Fikk ett godt tips ang reima,og det er at hvis dressen er litt for lang på armene,så ikke brett utover,brett innover.Da slipper gutten din å bli våt og kald på armene.
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Det er ikke noe problem for ungene å ha en Reima-dress som er litt stor, siden den er så lett og fin i kvaliteten. Kjøpte Reima Tec + i str. 4 år til sønnen min da han var 2 1/2 år, fordi det var den minste str jeg fikk tak i. Jeg brettet armene utover, og det fungerte kjempefint. Bena er det jo ikke så farlig med, de har jo på vinterstøvler, og strikk under føttene. I tillegg hadde dressen strikk rundt livet på innsiden som kunne strammes. Denne dressen holdt faktisk til sønnen min i nesten 3 sesonger! Dressen er forresten fortsatt fin, den, og nå er det nevøen min som bruker den.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Min gutt er 10,5kg og 81 cm høy og han har fått dress i str 86! 80 er sikkert passe nå, men varer kanskje ikke hele vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå