Gå til innhold

wiii, sex i samme rom som baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var babyene deres da dere sluttet å ha sex i samme rom som baby var??? Vår er 6 mnd og jeg klarer ikke, de skjønner jo ting etterhvert...gjør de

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da var hun kanskje 2 mnd, jeg klarer ikke slappe av når hun er i samme rom selv om hun sover.

ikke noe særlig for en baby å høre slike lyder osv.

så her går vi inn på gjesterommet siden alle tre ligger på samme rom enda.

så tusler vi tilbake etterpå=)

Skrevet

Snuppa mi sover soom en stein, kan sende opp fyrverkeri uten at hun våkner, så det at hun sover på samme rom som oss, bryr jeg meg ikke noe om. Hadde blitt stusselige fererietur med båten hvis det skulle ha stoppet oss..... Men det er klart. Blir ikke de helt store høydarene, mer sånn stille kosestunder under dyna. Hvis vi føler for å ta ting litt mer ut, har vil jo mange andre rom å velge mellom

Skrevet

Har ikke hatt sex i samme rom som lillegutt noen gang!!! Føles helt feil for meg. Samma om han sover hart eller ikke, jeg hadde aldri klar og slappe av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sex i samme rom som lillemann er kul umulig - min mann og jeg har en teori om at han har en innebygget radar med alarm som går av hver gang vi så mye som tenker tanken på noe mer enn bare å sove...

Helt sant! Vi tror det handler om at overlevelsesinstinktet hans slår inn for å beskytte seg selv og sørge for at han ikke får noen konkurrenter...

Skrevet

Har gjort det noen ganger, men en gang gløttet jeg bort på sengen hans (sier vel litt om fokuset...) og der stod han og bare så på oss. Brå avslutning og en mamma som er overbevist om at han er skadet for livet.

Vi bor i et så pittelite hus at vi bare har ett soverom, men nå har vi delt det av med en romdeler så han har sitt og vi har vårt. Blir likevel ikke den heeeeeelt store opplevelsen, så jeg gleder meg til huset vårt er ferdig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...