Gå til innhold

Hvilke erfaringer har dere med nattpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om vi skal prøve dette. Han er overalt i senga nå (5,5 mnd). Hva synes dere som har prøvd/bruker nattpose? Bruker dere med eller uten seler? Noen erfaringer med de fra going.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte nattpose for 1 uke siden og babyen min sover mye mye bedre.

Jeg har den som festes til sengebunnen, men hun får alikevel lagt seg på siden slik hun liker.

Sover gjennom hele natten nå.

Jeg valgte en tynn pose slik at jeg heller kan legge over dyne når det blir kaldere.

Kjøpte på babyshop. kostet 500 kr

Skrevet

begynte med det for 1,5 mnd siden. Han snudde seg over på magen,og ble sint fordi han ikke kom tilbake igjen. Så ble mye avbrutt søvn. Etter vi begynte med pose sover han hele natten igjen. Bruker med seler,uten snudde han seg like mye.

Kjempefornøyd.Han er litt over 7 mnd nå.

Skrevet

Vi prøvde den fra Sparkjøp et par netter nå (6 mnd) uten noen effekt annet enn at hun ble sint og sparket ekstra mye med beina fordi hun ikke fikk den av seg.

Vi festet ikke båndene da, for vi har lest her at mange får effekt uten å gjøre det. Men det gjorde definitivt ikke vi.

Kanskje vi skal prøve en gang til med festing.

Men så lenge hun vil ha mat 4-5 ganger i løpet av natta blir det jo litt jobb med det også....

Skrevet

jeg kjøpte babysafe som jeg fester under madrassen da hun var rundt seks mnd tror jeg. Fikk nye netter etter dette!!!! Jenta mi var også overalt i senga, føttene ut gjennom sprinklene og slikt.

Skrevet

Vi har brukt nattpose siden gutten var ca 7 mnd, det har gått kjempe fint, vi bruker pose uten sæler, tynn pose, sover bare i body når det er varm og pysj nå mot vinteren tenker jeg. Sover hele natta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...