Gå til innhold

Mammaen til Håvard 19.04.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa har jeg titta paa bilde av babyen din. Han ser alldeles flott og frisk og sunn ut!

Rund og god =)

(har jeg lov aa si det??)

Nydelig gutt du kan vaere stolt av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja kjempe skjønn... ;)og rund og god er noe jeg sier som komplimant..;) liker best babyer som er gode å ta i..;)

Skrevet

Søt baby, absolut.

Men altfor tykk, men det ordner seg nok med alderen!

Men søt var han!

Skrevet

hallo? alt for tykk??? helt hærlig, og akkurat passe for seg er mer riktig..;) og jeg må si at når jeg så på bildet så tenkte jeg ikke oi, han var skikkelig stor..syns han var helt perfekt!;)

Skrevet

Hvordan i all verden kan du si han er altfor tykk????

Han ser jo ut som en heeelt normal baby, slik babyer skal se ut!

Merkelig å synes at babyer er for tykke.

Er selv bekymret for min baby, som hele tiden har ligget øverst på vekstkurven, men som nå virker noe tynnere.

Kan virkelig ikke fatte at noen kan mene en baby er for tykk, eller å bruke ord som "tykk" i det hele tatt for å beskrive en baby...

Skrevet

ja, men JEG synes han var tykk, har sett at mange har tykke babyer.

det er ikke sunt.

Men de er like søte

Skrevet

Nyydelig gutt, synes han bør være såpass jeg:) Min er noe for slank synes jeg, da er det egentlig bedre de har noe å gå på. En perfekt baby har du, som jeg:)

Skrevet

Han er ikke "altfor tykk". Samme hva du anonyme maa mene.

Altfor tykk er laaaangt fra sannheten om denne babyen.

Anonyme "gledesdreper":

Hvorfor maa du absolutt gi oss denne meningen din om denne babyen?

Blir saa dumt!

Og saa i min private traad til Mammaen til Haavard, og greier....!

=(

Han er en flott baby, som ser godt ut!

Akkurat passe!

Skrevet

du anonyme

tror faktisk at du er veldig sjalu jeg...din baby er sikkert kjempe tynn....er sikkert derfor sjalu på mammaen til håvard som har en sånn god klump... er ikke vits i å slenge dritt fordi.... og feig er du og..tørr ikke bruke nicket ditt...

Skrevet

Min baby er slettes ikke tynn, helt perfekt vekt!

Men hun var på nippet til å bli tykket ut her for en tid tilbake,da ble det mindre mat og mer aktivisering.

Hun tok da av seg ørlitegrann og ser flott ut igjen nå=)

Så jeg har ingenting å klage på!

Fedme er en sykdom som kan bekjempes!

Skrevet

Unnskyld meg....slanker du beibien din??

Stakkars liten :(

Skrevet

Til anonym som slanker babyen din;

Har du spiseforstyrrelser du dytter over på barnet ditt når den bare er en baby??

Skrevet

Har ingen spiseforstyrrelser jeg nei.

Jeg lever et liv hvor helsen er i fokus.

Min jente er blid og fornøyd, ingen vits å uttøye magesekken unødig!

Skrevet

Ingen vits i å la en liten baby på under 1 år, gå ned i vekt, og skryte av det her inne heller.

Høres ikke ut som babyen din noen gang har hatt et "vektproblem" noensinne, så dette innlegget fra deg tror jeg er bare tull og tøys, og kun ment for å provosere.

;o)

Skrevet

tror du bare provoserer, ingen med vettet i behold som slanker en baby!!

Skrevet

provosere?

er dere helt rare eller?

Barnet mitt får da mat, men ikke tonnevis!

Handler om sunn fornuft!!!!!!!!1

Skrevet

Sunn fornuft holder ikke på greip, lille venn:

"Men hun var på nippet til å bli tykket ut her for en tid tilbake,da ble det mindre mat og mer aktivisering."

Minner deg på hva du selv skrev.

Skrevet

Synes han var skjønn jeg. Akkurat passe tykk...

Nydelig gutt!!!!

Skrevet

ingen vanlige mødre/fedre slanker babyene sine....du rett og slett sulter babyen din for du er så opptatt av at babyen ikke skal være rund og god.... jaja..stakkars liten som har deg som forelder iallefall..

Skrevet

Mye usaklighet i denne debatten her!

En ting er i hvertfall sikkert, Håvard er nydelig, ser skikkelig frisk og sunn ut!

Skrevet

Ojojoj, denne debatten har jo tatt helt av. Må bare si til deg anonyme at jeg akter ikke å dra vekk puppen og si:"nei nå har du fått nok" og ha en baby som skriker i tre timer til neste gang. Han får så mye pupp han vil ha, og jeg synes faktisk synd i ungen din som får for lite mat. De må jo få lov til å spise seg mett!!!

Takk til alle som skriver så mye fint om Håvard det var kjempe snillt og fint av dere!

Skrevet

Nydelig baby, akkurat passe!!

Du er heldig, og et par av innleggene over er nok skrevet i misunnelse. At babyer ikke er tynne og skranten er et tegn på trivsel. De utvikler seg også til trygge og harmoniske babyer, da de er vant til å få sine basale behov fyllt av sine foreldre.

Nå forsker ikke jeg på dette, men kan så pass mye spedbarnspsykologi at jeg vet at det er nødvendig at babyer får dekket sine behov og ikke går sulten.

Hilsen en med litt kunnskap og mye sunn fornuft :o)

Skrevet

Får jeg spørre hvor gammel Håvard er og hvor mye han veier?

Jeg har ei datter på tre måneder og tror hun har passert 7 kilo nå. Jeg skal å veie på mandag så blir spennende å se. Samboeren min blir noe provosert av denne anonyme som kager på tykke bebier.

Godt er det at de har litt å ta av når de blir syke så. Dessuten så gjør det ingenting om bebier som bare får morsmelk legger godt på seg. Man skal ikke slanke barn. Nei, så fort de begynner og gå så går dette av uansett. Tullete og snakke om tykke bebier.

Håvard var bare nydelig!!!

Fortsett og gi han mat du. Dessuten så lenge det er et sunt kostholg og ikke masse sukker så gjør det ingenting.

Anonym er bare misunnelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...