Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 gir dere mme til hvert måltid?i tillegg til grøt?hvis ikke,når kuttet dere det ut?
Lavendel*06*10* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg gjør ikke det. Han får mme etter grøten KUN på kvelden når han skal sove.Ellers drikker han vann til grøten og middagen. Sluttet for en stund siden.. husker ikke helt når.. *flau*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 sluttet du fordi han ikke ville ha,eller fordi du"ville" hehe....synes det er litt vanskelig å vite liksom...men det blir jo ganske mye mme i løpet av en dag så..
*Lissi* Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg gir mme. Lillegutt lliker ikke vann...
*ulvemor* Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 jeg slutta like før hun ble sju mnd med det tror jeg, eller var hun litt over sju mnd. Noe sånn.. Det er fordi jenta mi er ganske stor og at hun ikke trenger et ekstra måltid etter et stort grøt eller middagsmåltid. Mme er kraftig kost og er et eget måltid om de drikker mye. Drikker de lite er det vel greit, og noen trenger det sikkert. En annen grunn var at hun heller ikke drakk så mye etter måltidene, så på den måten skjønte jeg også at hun ikke trengte det.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 her får han mme til frokost(grøt), lunsj(skive) og kvelds(grøt). Snakket med helsesøster om det og hun sa at han var fortsatt veldig avhengig av melka så eg måtte ikke la være å gi den....
*Magic* Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Vi tilbyr mme etter hvert måltid. Noen ganger drikker han mye (ca. 210 ml), andre ganger bare 40-60 ml. En sjelden gang så vil han ikke ha noe i det hele tatt.
Mamma til tre Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Gutten min får mm på flaske (har pumpa meg til no). Til "frukost" og "middag" får han forsatt kun mm på flaske. Til lunsj får han halvparten med middag og halvparten med melk. Og til kvelds får han graut og vatn etterpå... Om ikkje så lenge skal han få vatn til middagen. Og begynne med eit grautmåltid til, og få litt melk til det istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå