Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 er alenemor med kjæreste.og er livredd for å bli gravid.(går på skole)men sex må man jo ha!!har begynt på loette piller.hvor stor sjans er det for å bli gravid med riktig bruk av p-piller???århh!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Er de ikke 99 % sikre da? Bruker du de riktig skal det jo egentlig ikke skje....... Når det er sagt er jeg blitt gravid 1 gang ved bruk av p-pille, og 1 gang ved bruk av minipillen (den er visst mindre sikker...) Selv ved rett bruk! Siden den gang sluttet jeg å bruke noe, og har IKKE blitt gravid. Blir vel gravid om jeg begynner på noen piller tenker jeg.... hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jo..Det skal visst være veldig sikkert:) Men allikevel..Tanken slår meg hele tiden...Det ville ikke vært mye ideelt nå siden vi begge er under utdanning og har ett år igjen utenom dette!! Vil helst ikke bli gravid før jeg har gått skolen ferdig og har komt meg i jobb, sånn at jeg kan få permisjon MED LØNN!!! Men vi får bare være så forsiktige som overhode mulig! Vi er begge sterkt imot abort, så om der skulle komme en liten i magen før planen, så skal vi klare det også Sammen er vi sterke!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Hehe, har fått den samme angsten selv....! Men det går jo an å satse på både p-piller og kondom, på samme tid? DA skulle en vel være rimelig sikker! Det er nok det jeg kommer til å satse på, for her skal det ikke tas noen sjanse nå! :/
tonebf Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 hahah er som og høre meg jo, gruer meg for hver mnd jeg skal ha mensen, kommer den eller ikke? den må jo bare komme... jeg er veldig flink med pillene mine... ikke klar i det heletatt for en til, har nok med 1 hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå