Gå til innhold

JULEKJOLER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem selger de vakreste julekjolene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil Lycks! Snuppa her har en dyprød kjole i tykt velourstoff. Veldig forsegjort, enkel og nydelig:-) Til jul syns jeg det er fint med klassiske kjoler..

I Osloorråde er det Fru Lyng, Tante Pose og Junior jeg vet om som fører Lycks. Prøvde å få tak i salget etter jul i fjor, men da hadde ikke Fru Lyng tatt de inn....sukk. Men disse modellene er like omtreent fra år til år, så håper jeg får tak i nå.

Skrevet

Har du noe nettside til noen av disse? I fjor var jeg i 7 butikker for å finne en rød kjole til snuppa. Endte opp på Simo, med eneste kjolen de hadde igjen. Heldigvis var det halv pris:)

Skrevet

Hvis du bor i Oslo så har de kjempefine kjoler på Junior (både på Storo og på Haugenstua)..! Vet ikke om de har fått inn julekjoler enda da, men de er virkelig nydelige! Ellers har de jo utrolig mye flott på Fru Lyng også, men der er det jo veldig dyrt da..!

Skrevet

Her i Amerika =)

Nydelige julekjoler,her~!!

Men har gutt, saa det blir ikke mye kjolekjoep...

jentene mine er for store til aa kjope fine kjoler til, naa.

Dessverre.

Skrevet

Og det mener du det ikke er på Junior:-) Dyrt mener jeg...hehe. Der har de jo D&G og gud vet ikke hva de har til disse småtrollene. Men Junior er vel den butikken med mest utvalg i pentøy på hele Østlandsområdet vil jeg tro. Ikke fått inn julekjoler der enda nei, var der for et par dager siden...

Har selv søkt etter Lycks på nett, men ikke funnet noe..

Skrevet

Jeg kjøpte rød fløyelskjole med hvite prikker til vesla på Kap-Ahl. Veldig søt. Men de hadde den bare i bittesmått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...