ChaChi Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 jeg skal ha med sambo, men kunne tenkt meg å hatt med en til.. kanskje en nær tante.. er så redd for at min kjære, som er veldig sensetiv for blod å sånn skal besvime eller rett og slett må gå ut midt under hele greia.. og da kan det jo være godt å ha henne der, så jeg ikke blir alene.. men klarer ikke helt å bestemme meg.. andre som skal ha med noen i tillegg til barnets far?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal ha med min søster som er 3 år eldre enn meg! jeg var med henne for 2 år siden, og det var kjempe greit!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal ha med mamma i tilegg, ingen kjenner meg som henne. hadde hun med sist også. syntes det var topp. greit å ha med seg fler, syntes du det blir mye etterhvert er det nok ingen som blir fornermet om du sender noen ut på gangen hekker:)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal bare ha med meg sambo og kunne ikke tenkt meg å hatt noen andre der. Syns det blir litt vel intimt...
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Her er det bare samboern som skal være med. Kunne ikke tenkt meg og hatt med meg noen andre.
bollenr3 Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 jeg skal bare ha med den blivende far =) håper bare ikke han går i bakken, og ikke greier å være med.... :!! han er lissom ikke så veldig tøff når det gjelder sykehus og sånn ... heh... blir spennende! kunne ikke tenke meg å ha med andre enn han.!
lykkeligmed3 Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Kun mannen min skal være med denne gangen også. Hvis ikke han hadde hatt anledning hadde jeg ønsket å ha mamma med, ingen andre, da ville jeg heller født alene.
Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde med min søster og min mor på mine to først. Anbefales hvis man har ett godt forhold.
KMB Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Jeg har et par barn som gjerne vil være med. Jeg har sagt at hvis det passer i forhold til skole kan de få være med å vente på gangen/venterom, og kan få komme inn når babyen er ute. Jeg må tilføye at jeg de 2 siste gangene har hatt raske lette fødser! Venter nr 4!
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Her blir det bare sambo og meg, så vi får håpe han holder seg på beina Kunne ikke tenke meg å ha m noen andre nei!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 jeg skal også bare ha med barnets far... føler det blir litt vel intimt å ha med noen andre...
♥nonah♥ Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 jeg skal ha med mamma og mannen min, begge to synes det er helt ok.
Gjest Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 samboeren min:-) INGEN andre hadde fått vært med uanset...kansje mamma om jeg hadde vært alenemor..men trenger heldigvis ikke tenke den tanken, det er jo ganske intim og spesiell opplevelse...
Tullemor til 2 Skrevet 28. september 2006 #14 Skrevet 28. september 2006 Aldi i livet om noen andre enn sambo får være med på fødselen!! Han var med sist også. Mamma maste sist om å få være med, men har heldigvis ikke nevnt det en gang denne gangen. Hun skjønner vel at det ikke er aktuelt. En fødsel er veldig privat, synes jeg. Det er en sårbar situasjon, og jo færre folk jo bedre.
Nicita73 Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Jeg ville ikke hatt med noen andre enn barnets far...og om han av en eller annen grunn ikke kunne blitt med, klarer jeg nok å komme igjennom det allikevel, ellers er det vel en jordmor der jeg kan la frustrasjonen gå ut over;)
Tess30 Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 samboern min!!!Vil ikkje ha nån andre med!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #17 Skrevet 28. september 2006 Jeg skal ha samboeren min og mamma med på fødselen... er litt bekymra for at han ikke skal klare å være med, og da vil jeg helst ikke tvinge han til å være der ilag med meg heller.. er derfor fint å ha en reserve med meg, er nå min tanke..
Dibber Skrevet 28. september 2006 #18 Skrevet 28. september 2006 Bare mannen min. Synes ingen andre har noe med det liksom, det er en ting mellom oss.
Gjest Skrevet 28. september 2006 #19 Skrevet 28. september 2006 det blir samboeren min. Kunne ikke tenke meg å hatt noen andre med-det er for privat og sårbart....
Hanne og jentungen Skrevet 28. september 2006 #20 Skrevet 28. september 2006 Kun samboeren min. Kan egentlig ikke komme på et eneste annet menneske jeg ville hatt med. Noen venninner og ei søster som hadde kunna, men nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå