Gå til innhold

Når er det på tide og gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i fast forhold i over 7 år og forlovet i 4 av dem. Kjenner ikke noe spes lyst for og gifte meg, men jeg elsker jo mannen min likevel. Syns det høres dyrt ut og skulle punge ut med 100.000 for og gifte seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da gifte deg nesten gratis,dersom du vil det! Ingen regel som sier at dere MÅ ha et stort og flashy bryllup,vettu!:-)

Finnes mange alternativer,men dersom dere vil gjøre litt ut av det,uten at det koster skjorta,så kan dere f.eks reise bort bare dere to. De alle fleste byer rundt om i verden har mulighet til å vie dere,bare dere har papirene i orden fra Norge(de får dere på folkeregisteret)

Dersom du leser litt på sida her finner du mange ulike måter folk har valgt å gjøre det på. Både dyre versjoner ogt billigere løsninger:-)

Men dersom du ikke vil gifte deg,er det jo bare å drite i hele greia.... (men da hadde du kanskje ikke snoka innom her heller,hi-hi!)

*klem* fra ei som gifter seg i all hemmelighet om 8 dager!

Skrevet

Det er vel ingen fasit på når man skal gifte seg. Vi hadde vært samboere i 15 år,forlovet i 5 av de,før vi giftet oss for noen uker tilbake. Vi betalte vel ca. 40.000 for hele bryllupet og vi var 42stk. Så man kan gjøre det billigere enn 100.000. Spørs jo akkurat hva du gjør ut av ting.

Lykke til

Skrevet

Det må man liksom føle på selv - kanskje aldri? Hva vet jeg... For vår del var det sånn at siden vi er godt voksne ønsket vi å gjøre unna barne-produksjonen først. Har heller aldri vært "giftesjuk" så det tok jeg helt med ro.

Så da førstemann var blitt nesten 3 år og andremann var på vei og vi var på ferie på Rhodos fridde mannen og vi ble enige om at vi skulle gifte oss en gang i 2006 - etter fødsel nr. 2 (den siste btw!)

Så nå blir det bryllup, jeg kunne nok ønsket meg både et enklere og billigere bryllup - men vi har inngått noen kompromisser og svelget noen kameler så nå er vi fornøyd begge to.

Det beste er vel egentlig å ta det opp til diskusjon, kanskje dere er enige om at dere rett og slett skal være samboere. Eller kanskje dere blir enige om å gifte dere når dere får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...