Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg er førstegangs..og veldig grønn..når skal man vaske under forhuden på gutter? Skal man dette i det hele tatt?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 man skal ikke dra tilbake forhuden på guttebabyer...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Etterhvert må en vel vaske under forhuden og?
-carina- Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 I alle de baby-bøker jeg har lest står det at man IKKE skal vaske under forhuden... )
*Magic* Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Nei, man skal ikke dra tilbake forhuden på babyen. Bare vask den utenpå du, det gjør jeg. Framover liksom, hvis du skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Men når skal en det? Hvor gamle er barna da? Vet at en ikke skal gjøre det på de minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå