Annie Bailey Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Måtte bare sende en liten hilsen til deg. Gutten din hadde så fint navn. ;-) Jeg har også nemlig en sønn som heter Caspian. Han er nå straks 19 mnd. (har ikke sett andre som har dette navnet før)
Dakota Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei!! Så gøy da!! Ja, jeg eeelsker navnet Caspian ;O) Ikke så mange som heter det, jeg får noen rare reaksjoner av og til.. Hvor bor dere da ?
Annie Bailey Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Vi bor på nordmøre. Da vi fikk gutten vår strevde vi som bare det med å finne navn og falt pladask for dette vi også. Det har jo blitt noen reaksjoner når folk hører navnet ja, men de venner seg fort til det. Vi fant forresten navnet her inne på navnedebatten. Hvor fant du det? Det var først etterpå jeg fant ut at Caspian også er en eventyr-prins, men det var jo bare en hyggelig overraskelse.
Dakota Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 det visste jeg ikke! hvilke eventyr da? vi stjal navnet fra navnedebatten vi også!!!! hehe
Annie Bailey Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Det er en prins i Narnia eventyret. Og neste film om Narnia som kommer om 1-2 år handler om Prins Caspian. Hadde aldri lest disse bøkene før, men boka om Prins Caspian ble fort lest etter at vi fant navnet til gutten vår. :-) (jeg måtte jo finne ut om det var en snill prins og det var det.)
Dakota Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Gleder meg til filmene da!! Hva er tittelen på boka? Bare Prins Caspian? Må jo skaffe oss den! ;O) *klem*
Annie Bailey Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2006 Ja det heter den. :-) http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=hurtig&tittel=caspian&p=1&r=2&cid=160787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå