Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Ei jeg jobber sammen med. Må mene noe om alt mulig liksom. Slitsomt! Og så er hun jo så sint på alt og alle!
Frysh Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Vet hvordan du har det,har ei sånn ei på jobb jeg også.. Jeg bare nikker og later som jeg tar det hun sier alvorlig fordi noen ganger sier hun ting kun for å provosere.. Men noen ganger klarer jeg ikke å holde "kjeft" så da får hun høre hva jeg mener om saken...
Duracella Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Det fins noen på enhver arbeidsplass..... Har en sånn ei på "min" arbeidsplass også, hvor jeg av og til tar ledige vakter i helgene. (ellers er jeg hjememværende) Jeg sjekker vaktlista for å unngå å havne på samme skift som henne, jeg syns det blir for slitsomt. Dette er et menneske som kan finne på å stille seg opp og skrike så høyt hun bare kan hvis kollegaene skravler utenom tema når det er vaktskifte. Helt sant!! Hvis vi tar igjen med henne eller sier at slik oppførsel ikke er greit, går hun på kontoret og gråter. Og blir sur resten av vakta. Slitsomt, ja! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå