Smæchs!!! Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jenta vår på akkurat 6 mnd har fått grøt i en uke. Er nå opp i en fin posjon til kvelds. Når bør vi begynne med neste måltid? Og bør det måltidet være formiddagsmat eller middag tro? Har lest litt om det, men blir ikke særlig klokere. Bør jeg ev begynne med litt fruktpure til formiddag istedenfor grøt??? Usj, så vanskelig. Noen gode råd mottas med takk:)
lilen06 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hei. Vi begynte med grøt til kvelds til gutten vår når han var 4 1/2 mnd.. Nå er han 6 mnd og vi er nå oppe i 2 måltider fast føde..Vi gir grøt til lunsj og kvelds.. Har forsøkt oss litt på middagsglass, men da brekker han seg til han kaster opp...så vi må nok vente litt med det...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 hei! jenta mi er 4,5mnd og får grøt morgen og kveld... litt hun elsker det!!! litt banan innimellom av og te.. men får litt av det hver dag. fruktpure har hun fått smake en gang.. alt kom opp igjen litt etterpå.. jenta mi er stor, født stor og fått mme fra 1 mnd.. hun var litt urolig og jeg følte hu trengte mer mat.. starta men grøt en gang om dagen og økte til to etter en ukes tid tror jeg.. tror ikke det skader:) start med lttt da veit du og øk etter hvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå