Gå til innhold

Alle er så flinke til å kjøpe gaver!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt rørt jeg! Vi har fått så utrolig mye fint, og forskjellig! Ikke en gave har vært lik.

Kommer ikke til å trenge å kjøpe barneklær på iallefall et par mnd til (kommer selvsagt til å gjøre det, er så mye fint, og alltid greit men bare EN body til ;-) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vet du hva - det er jeg helt enig i!!! fått så masse forskjellig - og har bruk for alt sammen! Har måttet bytte en del pga størrelser osv (fått utrolig mye i str 62 - alt for mye til at vi rekker å bruke det.......) så vi har klær litt utover vinteren og våren.

 

Blir også rørt - fikk til og med gave av naboen vår i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjempekjekt med alle gavene, gleder meg til å sende takkekort til alle! har tom fått gaver av vennniner til min mor som eg aldri har truffe hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har fått av venner og kollegaer til mamma og pappa :) Vi bestilte takkekort fra Elkjøp, de ble kjempe fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått helt utrolig mye fint, i mange forskjellige størrelser. Vi har til og med fått opptil flere plagg i str. 80.... Riktignok har jeg vært nødt til å kjøpe en del klær i str 56 for det er det jo ingen som kjøper og noe må han jo ha på seg de første ukene. Det er ikke før nå de siste dagene at vi har begynt på noen plagg i str 62. Jeg er overrasket over hvor stor forskjell det er på størrelsene fra plagg til plagg. Noen bukser vi har i str 56 er fremdeles for store!

 

Kult å høre at bilder fra elkjøp er bra. Vi har akkurat sendt inn bestilling på papirkopier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått masse fint, men bare halvparten av hva vi fikk til førstemann. Skyldes nok at man ikke har så stor vennekrets lenger. Mange skolevenner som har flyttet, mistet kontakten med o.l. Var første i vennegjengen som fikk barn så det var nok litt ekstra stas:)

 

Nå har vi faktisk fått ganske lite klær. 3 sett og en body. Hadde noe fra sist og kjøpt litt selv, så har mer enn nok. Litt artig å få annet også. Fikk blant annet en kjempesøt sparebøsse. Passer så bra inn på det nye rommet. Og høydemåler og krabbeteppe. Gøy med litt annet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm og finnes i mange forskjellige. vi kjøpte en selv før han kom i tre. Mørkblå, med dyr på. Kjempefin. Kjøpte som dekorasjon til rommet.

 

Den vi fikk var fra Kid. I stoff. Lysblå (finnes i rosa og) med borrelås og stjerner og måne man kan plassere på riktig høyde. Stort bamsehodepå toppen. Søt sak og veldig dekorativ.

 

Til jenter pleier jeg å kjøpe smykke. (ja iaf til nære venner da) Synes det er fint at de kan få en gave som varer. Litt koselig å bli husket senere:) Klær blir litt bruk/kast, mens smykke tar man gjrene vare på i voksen alder. Man får jo smykker i mange prisklasser. Fra 50,- til 400,- (ja mer og men da er det over limiten min:)

 

Jeg kjøper ofte inn noen smykker om jeg kommer over tilbud. Greit å ha noen liggende. Er jo i alderen nå hvor det popper ut både her og der:)

 

Har også gitt bort album. Skrevet noen koselige ord på første side og satt inn noen bilder fra de jeg tok på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...