phantomet Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Imorgen fyller junior 3 år. og det skal feires med sang, frokost, gaver og kake på sengen, slik tradisjonen er her i husetst. Gutten la seg uten et kny ikveld, for han ivrer etter å våkne opp til fest imorgen. Fødselsdagen ble feiret i barnehagen i dag, og der fortalte de fødselsdagseventyr, basert på høydepunkter som jeg hadde skrevet ned og levert til adv. lederen. Fikk deler av fortellingen referert da vi hentet ham idag. "Mamma og pappa gledet seg veldig til de skulle få en liten baby- det var meg altså...og endelig kom han og de var veldig glade. Jeg gleder meg også, for jeg får en heisekran. Da blir jeg glad da mamma......" *smiler* Han har ikke helts skjønt konseptet med å ønske seg noe, og at det ikke er sikkert at det er det samme som å få.... Lillegutt er overveldet at at bursdager feires flere dager! Det blir barnebursdag lørdag og familiebursdag søndag....utenom "frokostfesten og barnehagefeiring. (Hvem sier at man har late dager i barseltiden....?) "Bursdag er gøy mamma, da synger vi, leker og ler hele tiden...."
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 ...sukk....skulle ønske jeg også bare var 3 år ;-) Så sjarmerende uvitende om at verden er helt annerledes enn de tror....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå