Gå til innhold

Tissevåt nå igjen!!!! Bleien lekker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, nå skjønner jeg ingenting. Bleien lekker på den ene siden hele tiden. Prøver å legge bleien riktig og unngå bretter og er nøye på at den sitter. Men så er det en våt flekk på den ene siden, og selvfølgelig i vogna/senga den han har ligget. Han er 2 1/2 mnd, ca. 5 kg og vi bruker Libero 5-8 kg. Noen råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk større bleie, annet merke eller brillebukse oppå.

Skrevet

bytt til pampers, det måtte jeg gjøre, hadde samme problem som deg...

Skrevet

Bytt til pampers active fit 4-9 kg, og sjekk at tissen ligger nedover, de har en tendens til å ha en "favorittside" :)

Skrevet

Takk for råd, måtte le litt nå ja. Skal sjekke hvordan tissen ligger neste gang.

Skrevet

Det problemet har jeg også! Og jeg har forsøkt pampers, uten hell! Dessuten har jeg en jente, så det er ikke så stor variasjon i hvor tissen ligger akkurat. Jenter tisser jo "nedover", så jeg forsøker legge bleien mest mulig opp i ryggen, men allikevel skjer det. også bare på den ene siden. utrolig rart! tar gjerne imot superløsningen og gode forslag!!

Skrevet

Vi hadde akkurat det samme problemet, og bytta til pampers active fit. Har ikke lekket etter det:)

Skrevet

Hadde samme problem. Har byttet til Pampers........Bruker str.4 7-18kg. Snuppa er 6kg. Jeg har måttet bruke 1 str. ekstra på begge ungene mine.

Skrevet

Hadde samme problemet her.... Og det var rett og slett fordi bleien var for stor. Byttet til libero midi når han var 5700 gr... og da ble bleien for stor rundt livet for han er så tynn. måtte stramme den skikkelig rundt livet og da kom det seg... tisser ikke lenger utenfor bleien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...