Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er snart 17 måneder og sover fra 19 til 07. Men hun er "våken" flere ganger i løpet av kvelden, gjerne fra rundt 21 og til 23 hvor hun roper mamma eller på sutten i søvne eller bare gråter. Hun er ikke direkte våken, for det er bare å gi henne smokken så sover hun videre. Hun har alltid vært sånn, men jeg undres om flere er slik? Om det stabiliserer seg etterhvert? Hører stadig om andre som kan gå ut og nesten overlate barnet til "hvemsomhelst" fordi ungene sover som steiner uten en lyd. Ikke at vi ønsker dette, men jeg ønsker å høre om flere barn der ute er som vår jente? Det er jo egentlig ikke noe problem, men en undrer seg jo innimellom om hun har mareritt eller hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår som snart er 17 måneder gammel er ganske lik din. Noen ganger gråter hun i løpet av natta, men da vi sjekker henne sover hun. Så hun gråter jo i søvne. Vi tror kanskje at hun drømmer eller noe sånt. Hun har også vært ekstra urolig innimellom pga at hun får tenner. Jeg håper også det bedrer seg etterhvert, for hun har sover så lett nå for tiden (om dagen, ikke på kvelden) at jeg nesten ikke tør å støvsuge eller gjøre noe som bråker på utsiden av soveromsdøra hennes. Hun var helt annerledes da hun var mindre, sov som en stein uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...